امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۲:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جمعیت هلال احمر استان

چهارمین جلسه ستاد استانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با اعطای لوح سپاسی از طرف استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تلاش های جمعیت هلال احمر استان تقدیر شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و در چهارمین جلسه ستاد استانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که با حضور معاون سیاسی وامنیتی استانداری و مسئولین ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد با اهدای لوح سپاسی از تلاش های جمعیت هلال احمر استان در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس تقدیر شد .

در این لوح سپاس که از طرف سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سید امان الله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اهدا شد ، آمده است .
سپاس خداوند یکتا را که توفیق داد ملت رشید ایران اسلامی چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس خود را علی‌رغم همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین الملل با عزت در تاریخ ثبت و دستاوردهای ارزشمند این دفاع را نیز با نشاط و صلابت تبیین نمایند و باعث شود ایران ما الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی خواه باشد .

نقش آن مقام محترم در برگزاری برنامه های ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس قابل تقدیر است .

بر اساس حدیث شریف نبوی ( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) از حضرتعالی در پاسداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه و ایثار با تقدیم این لوح سپاس ، قدردانی و تشکر می نماییم .

موفقیت جنابعالی را در خدمت به اسلام و مسلمین در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم

سید علی احمدزاده

استاندار

و رئیس ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس .



منتشر شده در :2021/12/13 - 10:12|شناسه خبر: 70202 209 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه