امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۱:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: فضای لوداب به عطر شهدا معطر می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در بخش لوداب خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام، اظهار داشت: در دو سال گذشته مکان‌یابی برای تدفین شهدای گمنام در دو بخش لوداب و کبگیان صورت گرفت تا این دو بخش نیز مانند دیگر مناطق استان به عطر و بوی شهدای گمنام معطر شوند.

وی افزود: در این راستا‌ با هماهنگی‌های انجام شده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح، استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر این ۲ شهید والامقام، روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده از طریق هوایی از تهران به یاسوج انتقال داده می‌شوند و پس از استقبال از آنها در فرودگاه یاسوج، به کنگره شهدا منتقل خواهند شد.

آسمند گفت: پیکر مطهر یکی از این شهدا، در روز ۱۳ دی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به یادواره شهدای نفت در گچساران انتقال داده می‌شود تا فضای این یادواره به شمیم بوی این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شود.

وی متذکر شد: یکی از شهدا نیز در یاسوج به مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، منتقل می‌شود و پس از برگزاری این مراسمات، پیکر هر دو شهید به تیپ ۴۸ فتح در یاسوج انتقال یافته و در روز ۱۴ یا ۱۵ دی به بخش لوداب انتقال داده می‌شوند و با حضور مسئولان و مردم مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2021/12/27 - 08:12|شناسه خبر: 70487 246 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه