امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۵:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در خصوص ۹ دی

راه ملت؛ بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج پیامی در خصوص ۹ دی ماه صادر کرده است. متن این پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اگر حق از باطل جدا و خالص می گشت زبان دشمنان قطع می گردید. اما قسمتی از حق و قسمتی از باطل را می گیرند و به هم […]

راه ملت؛ بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج پیامی در خصوص ۹ دی ماه صادر کرده است. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر حق از باطل جدا و خالص می گشت زبان دشمنان قطع می گردید. اما قسمتی از حق و قسمتی از باطل را می گیرند و به هم می آمیزند، آنجاست که شیطان بر دوستان خود چیره می گردد، و تنها آنان که مشمول لطف و رحمت پروردگارند نجات خواهند یافت.

خطبه ۵٠ نهج البلاغه

انقلاب اسلامی از آغاز با جهت گیری های صریح در ایستادگی بر آرمان ها همواره مورد تهاجم و تخاصم بیگانگان و به خصوص کشور های استعمارگر بوده است که تاب دیدن شروع بیداری،استقلال، خودباوری و بازگشت مسلمانان به خویشتن را نداشتند.
انقلاب اسلامی ائتلافی بزرگی در امتداد نهضت اسلامی و سد محکمی در برابر متمایل کردن افکار عمومی به سوی حرکت های انحرافی بود.
انقلابی که با پمپاژ کلیدواژه
“ما میتوانیم” به ملت ایران بلکه به تمام جهانیان افکار ملل به استضعاف کشیده را به تکاپو وا داشت تا استکبار جهانی هژمونی نفوذ انقلاب پا برهنگان و شاگردان مکتب اسلامِ عارفان مبارزه جو را به چشم ببیند و ناتوان از مقابله شاهد سالهای سال اثر گذاری انقلاب اسلامی و پیامدهایش بر جهان باشد.
بی شک نقش رهبریِ حکیمانه،مسلط، تزلزل ناپذیر و کارآمد امام خمینی(ره) و پس از ایشان امام خامنه ای(مدظله) در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل بوده است که میتوان آن را یکی از اساسی ترین شاخصه های تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها دانست.
ضرورت بازخوانی رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب هایش بسیار حیاتی جلوه می کند به طریقی که تقویت حافظه ی تاریخی ملت میتواند موجب جلوگیری از شکاف اجتماعی و تئوریک میان نسل انقلاب اسلامی و نسل های بعد از آن باشد و بدین سان ابتداً موجب نفی تضرر در حوزه اندیشه و میدان داری معاندین شبهه افکن و سپس جلوگیری از آسیب جدی در حوزه های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی شود.
فتنه ۸۸ یکی از اتفاقات مهم و قابل تامل در سپهر سیاسی کشور است که عمق یابی،تحلیل و شناخت آن برای ابهام زدایی های بعدی بسیار ضروری ست.
آنجا که فتنه انگیزهای بی بصیرت متاثر از تصمیمات اتاق فکر های آمریکایی_انگلیسی و به پشتوانه دلارهای صعودی با اردوکشی های خیابانی و به هدف نشانه گرفتن اصل نظام و وارد آوردن خدشه به چهره انقلاب اسلامی، توهم تقلّب در انتخابات را به جامعه پمپاژ کردند و بدین طریق با پنهان کاری، دروغ و توهم پراکنی زمینه آشوب و اغتشاشات خیابانی و جریحه دار کردن افکار عمومی با توهین به مقدسات و دهن کجی به انتخاب مردم را فراهم آوردند.
کسانی که به رغم رفتارهای آشوب گرانه،رادیکالیستی و هنجارشکنی که در آن برهه انجام دادند به سلامت انتخابات و شکست خود در انتخابات آگاه بودند و شواهد موجود نیز موید این اعتراف است.
اگر چه ‏‎فتنه ۸۸ تجلی ضعف شناختی در ولایت پذیری و ولایت شناسیِ برخی خواص و تلاش برای ایجاد یک فتنه شناختی در سطح جامعه بود اما ‎حماسه ۹ دی فریاد کوبنده وحدت و دفاع از ولایت بر سر جریان اشرافیت ایستاده در مقابل جمهوریت و اجیر شدگان بهائیت،سلطنت طلبان و منافقین بود.
یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند . این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد .

آنجا که تشخیص حق از باطل سخت است اما ملت انقلابی، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با رهبریِ حکیمانه، بصیرانه و روشنگرانه رهبر انقلاب نشان دادند نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی عموم مردم از خود گذشته و انقلابیِ واقعی هستند نه گروه های فشن و سانتی مانتال های قلم به مزد که همه چیزشان فانتزی و مجازی است.

با گذشت دوازده سال از فتنه ۸۸ و بازخوانی درس ها و عبرت های این رخدادهای مهم و تأثیر گذار در روند تکاملی انقلاب یکی از ضرورت های انکار ناپذیری به شمار می رود که در صورت غفلت از آن بایستی در انتظار پدید آمدن توطئه ها و فتنه های پیچیده تر علیه نظام و میهن اسلامی بود.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه یاسوج اعلام می داریم که به عهد خود با امام خمینی(ره) ، هزاران شهید والا مقام و رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله) پای بند بوده و بدین وسیله تجدید میثاق خود با ولایت را انشاء و امضاء می نماییم و ضمن دفاع همه جانبه از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی شدیدترین مقابله را با متخامصان و معاندان داخلی و خارجی که قصد دست درازی به انقلاب اسلامی و وارد آوردن خدشه به مسیر وصول به آرمان های اصیل انقلاب را دارند خواهیم داشت.

والسلام علیکم

منتشر شده در :2021/12/30 - 10:12|شناسه خبر: 70563 237 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه