امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در دهه فجر و با حمایت دفتر امور زنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و صندوق کارآفرینی امید انجام می شود؛ افتتاح کارگاه خیاطی و کارگاه پخت نان محلی ویژه زنان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یک کارگاه خیاطی و یک کارگاه پخت نان محلی ویژه زنان، با هماهنگی و حمایت این دفتر و صندوق کارآفرینی امید در دهه فجر در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با جامعه زنان بخش مارگون دیدار کرد.
نادیا صداقت در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و‌ بزرگداشت مقام زن و روز مادر افزود: بزرگترین شاخصه حضرت فاطمه سلام الله علیها این است که آن حضرت در تمامی صحنه ها نقش ایفا کردند و می توانند اسوه و نمونه باشند، برهمین اساس، باید سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و و نحوه برخورد ایشان به عنوان همسر، مادر و چگونگی ایفای نقش های گوناگون در عرصه اجتماعی الگوی همه ما باشد.
وی با اشاره به نقش موثر بانوان در توسعه و تحول استان اظهار داشت: ازآنجا‌یی که بخش بزرگی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، فعالیت‌های این قشر در کلیه زمینه ها از جمله کارآفرینی، می‌تواند محرک مؤثری برای رشد و توسعه اقتصادی استان باشد.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بیان داشت: یک کارگاه خیاطی و یک کارگاه پخت نان محلی ویژه زنان، با هماهنگی و حمایت این دفتر و صندوق کارآفرینی امید در دهه فجر در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

منتشر شده در :2022/02/02 - 11:02|شناسه خبر: 71388 282 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه