امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۵:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غرس ۶۴۶ نهال به تعداد کانون های مساجد در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و همزمانی آن با هفته درختکاری گفت: ۶۴۶ نهال به تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد غرس می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری حوزه از یاسوج، امروز ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و همزمانی آن یا هفته درخت کاری و روز منابع طبیعی، با حضور مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد، تعدادی از ائمه جماعت و مدیران کانون های مساجد شهرستان بویراحمد آئین درختکاری در مسجد قبا شهر یاسوج برگزار شد.

علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین در خصوص سالروز تاسیس کانونهای مساجد و همزمانی آن یا هفته درخت کاری و روز منابع طبیعی اظهار کرد: ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نقطه عطفی در فرهنگ و هنر این کشور است که این کانون های یکی از اثرگذارترین مجموعه ها در حوزه فرهنگی و دینی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه افزود: به همین مناسبت برنامه های متعددی در سطح استان و شهرستان برای بزرگداشت این روز تدارک دیده شده است که با همکاری ستاد کانون مساجد استان و کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود .

دولت آبادی تاکید کرد:با توجه به همزمانی ایام سالروز تأسیس کانون های مساجد با هفته درختکاری، سنت حسنه درختکاری برنامه است که امروز ۱۸ اسفند ماه اجرا می شود و بر این اساس، تعداد ۶۴۶ اصله نهال به تعداد کانون های فرهنگی و هنری استان توسط مدیران و اعضای کانون ها، در واقع به صورت همزمان با سراسر کشور غرس می شود.

وی حضور در مزار شهدای گمنام و تجلیل از مقام شامخ شهدا را از دیگر برنامه امروز عنوان کرد و گفت: همایش تجلیل از فعالین کانون ها و برگزیدگان طرح ملی فهما ۱۴۰۰ از ادامه برنامه های این ستاد در هفته پیش رو خواهد بود.

منتشر شده در :2022/03/09 - 09:03|شناسه خبر: 72032 231 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه