امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۷:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال جهت ترمیم آسفالت مسیرهای شبکه گذاری گاز روستایی استان به بنیاد مسکن

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جهت ترمیم آسفالت مسیرهای شبکه گذاری گاز روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۶۰ میلیارد ریال به بنیاد مسکن استان پرداخت شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ریحان بهادر سرپرست شرکت گاز استان ، اظهار کرد: ترمیم و مرمت مسیر نوارهای حفاری شده برای احداث شبکه گاز، شامل زیرسازی و روسازی‌های آسیب دیده با در نظر گرفتن کلیه هزینه‌های مربوطه و مطابق مشخصات فنی مورد تائید و نظارت بنیاد ‌مسکن استان با رعایت کلیه موارد ایمنی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی و توسعه شبکه گاز نیازمند حفاری کانال برای لوله‌گذاری و نصب انشعاب است، تصریح کرد: اجرای توسعه شبکه و احداث شبکه جدید گاز مستلزم تخریب معابر عمومی و کوچه‌ها خواهد بود و با در نظر گرفتن این موضوع که مسیرهای حفاری شده در مسیر رفت و آمد ساکنین محلی اخلال ایجاد می‌کند.
بهادر با بیان اینکه برخی از معابر روستایی معابر سخت و صعب العبوری هستند که با انجام عملیات حفاری، ترددرابرای اهالی دشوار میکند به ویژه در فصول بارندگی مشکلاتی را به وجود خواهد آورد، خاطر نشان کرد: کل مراحل عملیات اعم از حفاری، لوله‌گذاری و پرکردن کانال باید در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد که این مهم باید دراسرع وقت انجام پذیرد.
ریحان بهادر با بیان اینکه تا زمان حصول اطمینان از سلامت شبکه گازرسانی نمی‌توان عملیات روکش آسفالت را انجام داد،گفت: برای اولین بار حدود ۱۶۰ میلیارد ریال در اسفندماه امسال به حساب بنیاد مسکن استان جهت ترمیم آسفالت معابر روستایی واریز گردید. که امیدوار هستیم با انجام این مهم رضایتمندی مردم استان ایجاد شود.

منتشر شده در :2022/03/19 - 03:03|شناسه خبر: 72255 235 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه