امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۴:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرکل امور زنان و خانواده با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هم اندیشی این اداره کل با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ نشست هم اندیشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست پیگیری برنامه های اقتصادی و اشتغال حوزه زنان بود.
دکتر احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این نشست بر ضرورت تشکیل صندوق های خرد با نرخ بهره صفر تاکید کرد و افزود: لازم است هم بازاریان و هم مردم عادی نسبت به تشکیل و بهره برداری مفید از چنین صندوق هایی اقدام نمایند.
نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده نیز در این نشست ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی حوزه خانواده، بیان داشت: از مهمترین راهکارهای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال است که این دفتر تلاش دارد برنامه هایی را در سال ۱۴۰۱ در همین زمینه تا حصول نتیجه، پیگیری نماید.
وی افزود: برنامه های شاخص این دفتر در چهار حوزه اجتماعی-فرهنگی، سلامت و نشاط اجتماعی، اقتصادی و آموزش تدوین و به معاونت زنان و خانواده رییس جمهور و مشاور و مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور ارسال شده است که ان شاالله با هم افزایی ادارات مربوطه و نظارت این دفتر در سال جاری اجرایی خواهند شد.
مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان که از زمان وقوع زلزله سیسخت در سال ۹۹ به صورت پیگیر در استان فعالیت داشته نیز، اظهار داشت: محرومیت زدایی از اهداف این خیریه است که با محوریت مهارت آموزی و اشتغال زایی، و نهایتا کاهش آسیب های اجتماعی و با استفاده از تیم های مجرب کارشناسان و متخصصان، فعالیت می کنند.
نوری زاده ضمن اشاره به کمک هایی که تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف این خیریه صورت گرفته است، افزود: در حوزه آموزش زنان می توانیم هزینه های مربوط به مربی و استعداد یابی را تامین نماییم.
قابل ذکر است این‌موسسه بعد از پیگیری های دفتر امور زنان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها برای کمک به مردم زلزله زده، توسط استانداری تهران به دفتر امور زنان و خانواده استان ما معرفی شد و اقدامات موثری را از بدو ورود به استان انجام داده است.

منتشر شده در :2022/04/05 - 12:04|شناسه خبر: 72507 256 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه