امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اقامه نماز: زن در خانواده اساس و پایه جامعه اسلامی است

به منظور هم اندیشی و تقدیر از فعالان نماز ، نشستی با حضور اعضای شواری اقامه نماز بانک سپه ، شرکت کنندگان در برنامه های فرهنگی و نماز و رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک سپه ، شاهرخ امیریان ضمن خیر مقدم ، ماه رمضان را فرصتی برای زدودن کاستی ها و گناهان دانست بیان داشت : نماز اساس دین اسلام است و امروزه علت اصلی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نبود باورهای قلبی به نماز و آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی است که در این خصوص وظیفه ما تقویت زمینه های اشاعه فرهنگی می باشد.
مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود : باید از ظرفیت های نماز بهره مند شویم و در توسعه فرهنگ نماز نقش آفرین باشیم، در این خصوص هماهنگی ها و برنامه ریزی های اداری ضروری می باشد که سعی ما بر این است که با پیش بینی ها و برنامه ریزی از فرصت های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بانک سپه به درستی استفاده نماییم.
امیریان در ادامه با اشاره به زیرساخت های بانک سپه در حوزه نماز ابراز نمود : وجود نمازخانه در تمامی ساختمان ها و اکثر شعب استان ، احداث نمازخانه در مدرسه ۹ کلاسه شهدای بانک سپه تهیه محراب ، تهیه تجهیزات و امکانات جهت نمازخانه های موجود بخشی از فعالیت های فیزیکی بانک سپه در حوزه نماز می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های بانک سپه در حوزه نماز افزود : حضور ۲ روحانی در بانک سپه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع نماز ، نشست های هم اندیشی ، نمایشگاه کتاب ، پاسخ به مسائل شرعی و تقدیر از فعالان و خادمان نماز برخی از فعالیت ها بانک سپه در حوزه نماز می باشد که امروز با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده تقدیر خواهد شد.
شاهرخ امیریان اذعان داشت: کار در حوزه نماز کار نیک بوده و آزمودن نیکی خطا می باشد اما ارزیابی های صورت گرفته صرفاً جهت انعکاس فعالیتها و تقدیر از زحمات انجام شده می باشد که بانک سپه در این حوزه میان سایر دستگاه های دولتی از جایگاه بهتری برخوردار می باشد.
در ادامه رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدامات بانک سپه در حوزه نماز گفت: اهداف جمهوری اسلامی ، ترویج ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و از بین بردن ضد ارزش هاست که همه ما در هر پست و جایگاهی وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم تا فرهنگ نماز و بخصوص نماز جماعت در جامعه نهادینه شود و از برکات نماز برخوردار شویم.
حجت الاسلام قاسمیان افزود : از قبل با فعالیت های بانک سپه در حوزه نماز آشنا بودیم و جای بسی خوشحالی ست که در یک مجموعه اقتصادی شاهد حضور کارکنانی مومن ، انقلابی و دغدغه مند هستیم که در راستای تبلیغ ارزش ها تلاش می کنند .
وی در پایان افزود : دخالت دادن خانواده و فرزندان کارکنان در برگزاری برنامه های فرهنگی و نماز در بانک از جمله اموراتی قلمداد می شود که در تربیت فرزند صالح و خانواده سالم به جامعه مسمر ثمر می باشد و امروز حضور همسران کارکنان در مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده امری بسیار پسندیده است که جای تقدیر دارد.
در پایان هر یک از شرکت کنندگان نظرات خود را در زمینه برنامه های پیشنهادی سال جاری مطرح نمودند .
لازم به ذکر است از برگزیدگان “مسابقه کتابخوانی چلچراغ نماز و خانواده ” تقدیر بعمل آمد.

منتشر شده در :2022/04/16 - 12:04|شناسه خبر: 72659 310 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه