امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۵:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست هم اندیشی دستگاه های خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد در موضوع جشن رمضان

نشست هم اندیشی دستگاههای خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع برنامه های جشن رمضان در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نشست هم اندیشی دستگاههای خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع برنامه های جشن رمضان با حضور امام جمعه یاسوج و جمعی از مدیران کل ادارات استان به میزبانی کمیته امداد در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد. 
حجه الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان، در این نشست گفت: کمیته امداد در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات فراوان یاری گر نیازمندان بوده و اقدامات ارزشمندی ارائه داده است. 
وی افزود: اگر در جامعه فقیر زیاد شود آثار مخرب زیادی دارد و دستگیری از نیازمندان و فقرا جلوی بسیاری از آسیب ها را خواهد گرفت. 
امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما که مسئول هستیم و جزء حاکمیت هستیم باید از فقرا و نیازمندان حمایت کنیم و هم اینکه وظیفه انسانی و اسلامی ماست. 
حجه الاسلام و والمسلمین حسینی افزود: در اسلام به کمک به ایتام سفارش زیادی شده است و این کار علاوه اجر دنیوی ذخیره بزرگی برای آخرت است. 
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به ایتام و نیازمندان است و کمیته امداد دراین ماه پرفیض و برکت برنامه هایی را در دستور کار دارد. 
وی افزود: پخت و توزیع ۴۰۰ هزار پرس عذای گرم، ۵۰ هزار بسته معیشتی، تهیه و توزیع افطاری ساده و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد است. 
مبشری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰ هزار پرس غذای گرم و ۵هزار بسته معیشتی و بیش از ۸هزار افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است. 
وی با اشاره به اینکه ۹ هزار فرزند یتیم و محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، گفت: همه این افراد دارای حامی هستند ولی سرانه پرداختی به آنها پایین است و تلاش ما در این ماه مبارک جذب حامیان بیشتر برای بالابردن سرانه ایتام است. 
مبشری در پایان تصریح کرد: از همه دستگاهها و نهادهای خدمت رسان دعوت می کنیم تا با مشارکت در برنامه های ماه رمضان کمیته امداد، به خصوص حامی یابی برای ایتام یاریگر نیازمندان باشند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  را از مهمترین راههای حامی شدن ایتام عنوان کرد.
شایسته ذکر است افراد حاضر در این نشست با قبول سرپرستی تعدادی از ایتام تحت حمایت به جمع حامیان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پیوستند.

منتشر شده در :2022/04/19 - 02:04|شناسه خبر: 72767 217 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه