امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۲:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ تشکیل اتاق خبر در آموزش و پرورش استان/ تقدیر ویژه از خبرنگاران فعال و برتر حوزه آموزش

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل اتاق خبر آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این نهاد ضمن تعامل با تمامی اصحاب رسانه استان، رسانه های فعال در حوزه آموزش را شناسایی و از آنها به صورت ویژه تقدیر می کند

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مدیران رسانه، خبرنگاران و عکاسان فعال استان برگزار شد.

این آئین به مناسبت پاسداشت هفته معلم برگزار و در پایان این نشست از خبرنگاران و رسانه های فعال حوزه آموزش استان تقدیر شد.

سید ولی موسوی در حاشیه این نشست ضمن گرامیداشت مقام معلم، عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه همچون آموزگاران نقش مهمی در روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه دارند.

وی از تشکیل اتاق خبر آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این نهاد ضمن تعامل با تمامی اصحاب رسانه استان، رسانه های فعال در حوزه آموزش را شناسایی و از آنها به صورت ویژه تقدیر می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با این نهاد فرهنگی شد و افزود: آموزش و پرورش به روزهای اوج خود در عرصه اطلاع رسانی خواهد رسید.

منتشر شده در :2022/05/01 - 12:05|شناسه خبر: 73284 322 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه