امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۵:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ راهیابی ۳ اثر از کهگیلویه و بویراحمد به مرحله نهایی جشنواره داستان خرمشهر

سرهنگ «آسمند» گفت: سه اثر از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله نهایی جشنواره داستان خرمشهر راه یافت.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: سه اثر از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله نهایی جشنواره داستان خرمشهر راه یافته و در بین ۳۸ اثر برتر این جشنواره قرار گرفتند.
وی افزود: داستان‌های کوتاه «کنار خانه ما یک سرو بود» نوشته «سارا شجاعی»، «تبخیر» نوشته «میثم فرهمندیان» و «فرصتی برای شکار» نوشته «سید حسین یادگارنژاد» موفق شدند با رأی هیئت داوران به مرحله نهایی این جشنواره راه یابند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره داستان کوتاه خرمشهر، یازدهمین جایزه ادبی یوسف است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده است.

آسمند با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای فراوانی در حوزه داستان‌نویسی دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مقام دوم دهمین جایزه ادبی یوسف به خانم «سارا شجاعی» از نویسندگان جوان این استان رسید.

منتشر شده در :2022/05/02 - 10:05|شناسه خبر: 73313 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه