امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۸:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

درست؛ کرونا ۲ میلیارد به سایت یاسوج زیان وارد کرد/۲۳ رویداد نمایشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیر عامل سایت نمایشگاهی یاسوج از زیان ۲ میلیاردی کرونا به این سایت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ بابک درست با بیان اینکه سایت نمایشگاهی یاسوج نیز مانند دیگر سایت های کشور از ناحیه شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: از ۲۶ عنوان رویدادی که در تقویم سال گذشته وجود داشت موفق به برگزاری تنها ۳ رویداد شدیم و همین موضوع موجب شد که ما با ضرر مالی حدودا ۲ میلیاردی روبرو شویم.

مدیرعامل سایت نمایشگاهی یاسوج در ادامه به تدوین تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: برگزاری ۲۳ رویداد نمایشگاهی در سال جاری مصوب شده و اولین رویدا ما در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این رویدادها منوط به شرایط حاصل از ویروس کرونا است و اگر موج جدیدی از این ویروس در کشور شیوع پیدا کند به احتمال بسیار قوی از برگزاری این رویدادها نیز جلوگیری خواهد شد.

درست در ادامه به تشریح مهم ترین چالش های صنعت نمایشگاهی در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: عدم ساماندهی سایت های نمایشگاهی یکی از معضلات مهمی است که این صنعت بزرگ با آن روبرو است و به نظر می رسد سیاست گذار این صنعت به سایت کلانشهرها بیشتر اهمیت می دهد و به سایت استان های کوچک کمتر توجه می شود.

مدیرعامل سایت نمایشگاهی یاسوج گفت: سایت جدید یاسوج در مکانی با منظره بسیار زیبا و در مساحتی حدود ۳۳ هکتار در حال احداث است و ما می توانیم در کنار این سایت نمایشگاهی با استفاده از ظرفیت های موجود با ساخت هتل و… در جذب گردشگر نیز موفق عمل کنیم.

بابک درست در پایان اضافه کرد: نمایشگاه ها ویترین اقتصاد استان و کشور هستند اما متاسفانه نگاهی با دید بازاری در این صنعت وجود دارد که اگر نگاه امروز مسئولان به صنعت نمایشگاهی در آینده نیز ادامه داشته باشد نمی توان به رشد و تعالی این صنعت امیدوار بود.

منبع: صبح زاگرس

منتشر شده در :2022/05/02 - 10:05|شناسه خبر: 73327 259 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه