امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از کارگران کارخانه کوبودنا یاسوج

به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور جمعی از مسئولان استانی کارگران کارخانه کوبودنا یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش راه ملت؛”حمیدرضا واعظی زاده”، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: توجه به ساز و کارهای انگیزشی و مباحث حقوق و مزایا، مسکن، آموزش و مهارت آموزی اولویت های جدید ما در خصوص کارگران طی امسال است.

وی اظهار کرد: باید صنعت و کشاورزی بالنده داشته باشیم و توسعه را بر مبنای علم پیگیری کنیم.

همچنین “شهرام مهدوی مطلق”، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: در مجموعه کار و کارگری نوع نگاه ما بر اساس مبانی نظری و رهیافته های دینی و انقلابی تنظیم نیست و همین دلیل نگاهمان به مقوله کار و کارگری تقلیل یافته است.

وی افزود: کارگر محور توسعه یک منطقه و کشور است و اینکه بیکاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم ناشی از نوع نگاه ما به کار و کارگر است چراکه در استان کهگیلویه و بویراحمد کار را پشت میز نشینی می بینند.

مهدوی مطلق با اشاره به امنیت غذایی و کیفیت آرد و نان در شهرستان بیان کرد: دغدغه های زیادی در خصوص کیفیت آرد نان در شهرستان وجود دارد کیفیت آرد و نان به کارآمدی، دغدغه کار داشتن و تعهد مربوطه است.

تجلیل از کارگران کارخانه کوبودنا یاسوج

همچنین بهرام باقری، مدیر عامل کارخانه کوبودنا یاسوج در ادامه این مراسم گفت: با تلاشهای صورت گرفته توانسته ایم فضای امن را برای جامعه کارگری در این واحد صنعتی فراهم کنیم و مزایایی که یک کارگر باید داشته باشد در اختیار این زحمت کش بگذاریم.

وی افزود: این مجموعه صنعتی با ۲۵ سال سابقه کاری فعالیت دارد توانسته برای ۱۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند که به طور ۱۰۰ درصد بومی هستند.

به گزارش ایسنا، باقری اظهار کرد: در صورت حمایت از سوی مسئولان و متولیان امر در جهت توسعه این واحد صنعتی می توانیم اشتغالزایی نباید صنعتی را افزایش دهیم.

گفتنی است که در پیام این مراسم از کارگران واحد صنعتی کوبودنا یاسوج به مناسبت روز کارگر تجلیل شد.



منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/05/02 - 12:05|شناسه خبر: 73478 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه