امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۳:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ زنگ خطر کاهش جمعیت در استان به صدا درآمده است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مطابق آمار، در چند سال اخیر شاهد ایستایی در رشد مثبت جمعیت هستیم و این یک زنگ هشدار جدی است

به گزارش راه ملت؛ نخستین جلسه قانون حمایت از خانواده و افزایش جمعیت برگزار شد.
در این جلسه که به دبیری دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکیل شد، ابتدا نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به تشریح وظایف اعضا پرداخت و بیان داشت: جمعیت از مهمترین پتانسیل های تمامی جوامع محسوب می شود و در کشور ما نیز بحث افزایش و جوانی جمعیت در حال حاضر از اولویت های نظام می باشد.
مدیرکل امور زنان و خانواده افزود: مطابق آمار، در چند سال اخیر شاهد ایستایی در رشد مثبت جمعیت هستیم و این یک زنگ هشدار جدی است.
وی از کلیه دستگاه های عضو خواست با جدیت تمام پای کار باشند و تلاش نمایند برنامه هایی تاثیر گذار را مطابق مواد مطرح شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی نمایند.
صداقت با اشاره به بازدیدی که طی چند روز آینده از مرکز درمان ناباروری یاسوج خواهد داشت، از علوم پزشکی درخواست نمود آخرین وضعیت فعالیت، مشکلات و موانع مراکز درمان ناباروری استان را به دفتر امور زنان و خانواده گزارش کنند. وی همچنین از مدیران کلیه ادارات استان و شهرستان ها خواست زنان شاغل دارای بیش از دو فرزند را در هفته جمعیت مورد تجلیل قرار دهند.

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست افزایش جمعیت و حمایت از خانواده گفت: قانون افزایش جمعیت برای همه دستگاه‌ها ارسال و شرح وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روند کاهش جمعیت یک مسئله فرهنگی است و نباید همه مسائل را به حوزه اقتصاد گره بزنیم، بلکه باید حوزه فرهنگی را تقویت کنیم.

منتشر شده در :2022/05/10 - 12:05|شناسه خبر: 73680 246 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه