امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۹:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جزئیات قطعی ۶ ساعته آب در برخی از مناطق شهر یاسوج

آب برخی مناطق شهر یاسوج به جهت بهسازی شبکه توزیع به مدت ۶ ساعت قطع می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد غریبی با اعلام این خبر اظهار داشت: امور آب وفاضلاب شهرسـتان بویراحمد قصـد انجـام عملیـات نصب شیر فشارشکن بر روی شبکه توزیع آب در بلوار ابوذر شهر یاسوج را دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در پی عملیات اصلاح و بهسازی، آب شرب ساکنین مناطق محمودآباد،راهنمایی، بلوار ابوذر، بلوار آیت اللّه کاشانی، بلوار شهید رجایی، بلوار شهید باهنر، بلوار استقلال و خیابان های باقرخان، ستارخان، توحید، سعدی، شهادت، ترمینال سابق، ابن سینا و کلیه فرعی های منشعب از بلوارها و خیابان های مذکور از ساعت ۱۰صبح تا ۱۶ عصر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ به مدت ۶ ساعت قطع می شود.
غریبی ادامه داد: ساکنین مناطق یاد شده ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ذخیره سازی آب مورد نیازشان، همکاریهای مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمـد به عمل آورند.

وی یادآور شد؛ در زمان قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکین، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب در بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه ها انجام می شود.

منتشر شده در :2022/05/14 - 07:05|شناسه خبر: 73859 238 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه