امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۳:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهادر؛ شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر تحقق شعار سال حرکت می کند

سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای داشتن اقتصادی پایدار که مؤلفه‌های پایداری اجتماعی و محیط زیستی و حفظ جنگل‌ها با تولید سوخت پاک را مدنظر قرار می دهد، راهی جز اینکه به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم، نداریم.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ریحان بهادر، سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب و با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب از چند سال گذشته تاکنون، تأکید ویژه‌ای روی مسئله اقتصاد دارند، اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان به‌همراه اشتغال‌زایی، به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های ساماندهی اقتصاد کشور محسوب می‌شود که زیرساخت‌های این موضوع در شرکت گاز فراهم شده و ان‌شاءلله در برنامه سال ۱۴۰۱، توسعه و گازرسانی به ۴۳ روستا را با قریب به ۳ هزار خانوار در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که ۴۵۴ کیلومتر شبکه گذاری به‌همراه ۶،۰۳۵ مشترک صنعتی -تجاری و خانگی را نیز در دستور کار داریم که این مهم خود، توسعه مناطق روستایی و اشتغال پایدار در این روستاها با توجه به نعمت گاز را در بردارد و امید را در میان مردم روستاهای مناطق کم برخوردار استان شعله ور می‌سازد.

بهادر گفت: در حال حاضر ۱۷ شهر و ۹۴۳ روستا بهره مند از گاز هستند و تعداد مشترکین گاز طبیعی که در استان از این سوخت پاک بهره‌مند شده‌اند، بیش از ۲۱۳ هزار مشترک است. همچنین بیش از ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب بیش از ۱۹۰ هزار خانوار از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طی سال جاری، برنامه داریم با گازدار کردن صنایع تولیدی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲ میلیون و ۶۰۰ مترمکعب بر ساعت گاز را جایگزین سوخت مایع کنیم که این خود، به تولید و اشتغال پایدار و شکوفایی استان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: کارکنان، پیمانکاران و عموم مشترکان گاز طبیعی می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را با محوریت نحوه بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان و نحوه استفاده از دانش موجود سازمان برای اشتغال‌آفرینی و کاربردی کردن پروژه‌های پژوهشی از طریق دبیرخانه پژوهش گاز استان را به ما اعلام کنند تا بتوانیم به سمت شعار سال حرکت کنیم.

بهادر در پایان، گفت: گازرسانی به صورت پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته محور، گسترده، ایمن، مشتری‌مدار و بهره‌ور، از اهداف سند چشم انداز شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در افق ۱۴۰۳ است.

منتشر شده در :2022/05/16 - 07:05|شناسه خبر: 73905 345 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه