امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۰:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد؛ خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران با کیفیت بالا با از سرگیری درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید بهشتی از بخش خصوصی به دولتی

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: با از سرگیری درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید بهشتی از بخش خصوصی به دولتی خدمات رسانی مطلوب به بیماران با کیفیت بالا ارائه می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی دکتر نیازی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران وپشتیبانی گفت: تلاشگران عرصه سلامت و درمان همواره برای حفظ و تامین سلامت مردم تلاش می کند و سلامت را به عنوان یکی از اولویت مهم خدمت رسانی شایسته به ذینفعان میدانند سرپرست بیمارستان شهید بهشتی خاطر نشان کرد؛ در کنار یکدیگر میتوانیم سلامتی را به جامعه هدیه کنیم و در سایه سلامتی است که مردم می توانند با آسودگی زندگی و در جامعه فعالیت کنند

دکتر «نیازی » با بیان اینکه نعمت سلامتی در جامعه حاصل تلاشهای نیروی پزشکی و درمانی است، افزود: نیروهای درمانی با ایجاد سلامت به روان جامعه کمک می کنند و در کنار سلامت روان، سلامت جسم معنی پیدا می کند.

او با اشاره به اقدامات و فعالیت های مجموعه بیمارستان شهید بهشتی افزود: با کمک همکاران عزیز برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به مراجعین درمانگاه سرپایی بیمارستان با کادر مجرب و متعهد و با تجهیزات پزشکی از اول خرداد ماه به هموطنان عزیز و ارجمند خدمات رسانی مطلوب ارائه می نماید.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت: یکی از مهمترین اهداف تیم مدیریت بیمارستان خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز، و ایجاد رضایتمندی مردم شریف است.
وی گفت: داشتن نیروی انسانی مجرب و متعهد نعمت بزرگی است و خدا را شکر بیمارستان شهید بهشتی از وجود داشتن پزشکان ،پرستاران و کارکنان با کیفیت به خود می بالد.

دکتر نیازی در پایان همفکری و همکاری لازم همه مجموعه را جهت پیشبرد اهداف سلامت مردم خواستار شد و گفت: ارائه خدمات به بیماران در این مرکز بصورت مستمر و شبانه روزی است و با ارتقاء خدمات در این بخش شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود .

وی، گفت: پزشکان ، کادر پرستاری و مدریت بیمارستان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در ضمن حفظ شأن و احترام بیماران خدمات درمانی را در حد بهترین استانداردهای روز کشور به مراجعین ارائه نماید.

منتشر شده در :2022/05/27 - 04:05|شناسه خبر: 74597 839 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه