امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۰:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت صمیمی‌دوست معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت “زنده یاد میرزا سیف‌الله جهان‌بین”

صمیمی‌دوست معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت “زنده یاد میرزا سیف‌الله جهان‌بین” پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ صمیمی‌دوست معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت “زنده یاد میرزا سیف‌الله جهان‌بین” پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و اندوهبار درگذشت چهره ماندگار در عرصه صلح جویی، نیک اندیشی،خیرخواهی و فرهنگ وادب ، *مصلح اجتماعی دوران معاصر* “زنده یاد میرزا سیف‌الله جهان‌بین” موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

میرزا سیف‌الله جهان‌بین از فرزندان فرهیخته و نام‌آورِ کهن دیار بویراحمد ؛ انسانی فرزانه، فرهیخته، وارسته و نیک سرشت بودند که سالیان درازی از عمر خویش را صرف اقدامات خیر خواهانه و خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار این  منطقه از ایران زمین شدند که هر کدام مصداق بارز باقیات صالحات می‌باشند.

 وی با تلاشی ستودنی و تا آخرین لحظات عمر گرانسنگ خویش و با همراهی سایر بزرگان این دیار از هیچ کوششی در جهت صلح و صفا و توسعه منطقه اش دریغ نورزیدند .

اینجانب این ضایعه اندوهناک و غمبار را به عموم مردم و به جامعه بویراحمد به ویژه بیت مکرم ایشان و سادات جلیل‌القدر امامزاده علی (ع) تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح عالی این مرد بزرگ علو درجات را مسئلت می‌‌نماییم۰

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست

منتشر شده در :2022/06/01 - 06:06|شناسه خبر: 74968 254 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه