امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۸:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کار استان؛ تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان کهگیلویه/ جانمایی ۱۳هزار متر مربع زمین ورزشی در سایت مسکن مهر دهدشت

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از جانمایی ۱۳ هزار متر مربع زمین ورزشی در سایت مسکن مهر دهدشت برای جامعه کارگری شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش راه ملت ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه حمید رضا واعظی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و سید سلیمان کریمی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه از محل احداث پروژه بزرگ مجموعه فرهنگی،ورزشی و تفریحی کارگران شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت بازدید کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در این بازدید ضمن تشکر از مجموعه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت و گفت؛جامعه کارگری جامعه مظلومی است که باید به تمام معنا از آنها دفاع کرد و سعی کنیم حداقل هایی که انتظار دارند را برای آنها فراهم کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود؛قشر عظیم کارگر هم مثل بقیه مردم توقع شان از نظام اسلامی و از دولتمردان و از کسانی که مدیریت می‌کند این است که دیده بشوند خانواده آنها نیاز به تفریح و ورزش و امکانات جانبی معمول دارد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛ این کاری که قرار است در آینده نزدیک کلنگ آن به زمین زده و عملیات اجرایی آن آغاز شود برای ورزش و تفریح آنها کار بسیار پسندیده این است و ما هم با تمام توان به لطف خدا و خدمات دولت انقلابی تمام تلاشمان را اعمال خواهیم کرد که این کار به نحو احسن انجام گیرد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود؛تقاضا دارم تمام قد پای کار بیایید تا جامعه کارگری احساس کند در جامعه اسلامی و نظام اسلامی حرمت و جایگاهشان محفوظ است و دیده می شود و ما همه ما موظ به حمایت از این قشر عزیز موظف هستیم.

مهندس حمید رضا واعظی زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید گفت؛قریب به ۱۳ هزار متر مربع برای این مجتمع فرهنگی،ورزشی و تفریحی کارگران با پیگیری های این اداره کل و اداره کل راه و شهرسازی و حجت الاسلام موحد اختصاص داده شد.

وی در ادامه افزود؛این پروژه طی یک پروسه نزدیک به ده سال و چند جابجایی مکانی صورت گرفت تا در نهایت این پروژه مهم در منطقه مسکن مهر شهر دهدشت احداث شود.

واعظی زاده در ادامه افزود ؛این مجموعه بزرگ شامل سالن ها و زمین های ورزشی و مکان های فرهنگی و تفریحی برای کارگران و عموم مردم می باشد.

این مسول عنوان کرد؛مبلغ یک میلیارد تومان تخصیص داده شد که در صورت رفع موانع اداری جذب و عملیات دیوار کشی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با همین رویکرد حدود ۱۰هزار متر زمین در شهرستان بهمئی به امر ورزش کارگران اختصاص داده شد که پس از انجام تشریفات قانونی واگذاری وتخصیص اعتبار اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

واعظی زاده گفت:از باب آینده نگری وپیش بینی ضرورت های جامعه کارگری در برنامه چهار ساله تدوینی به ازای همه شهر های استان یک سالن چند منظوره ورزشی پیشنهاد داده شد که امیدواریم با همکاری همه مسولین مرتبط این مهم در اولویت های استانی قرار گیرد.

این مسول در پایان از پیگیری ها و همراهی های حجت الاسلام موحد نماینده پرتلاش کهگیلویه بزرگ تقدیر و تشکر کرد.

منتشر شده در :2022/06/06 - 08:06|شناسه خبر: 75245 375 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه