امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۶:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات صنفی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را حل کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رسیدگی به مسائل و مشکلات صنفی خبرنگاران از برخی مسئولان کشوری دعوت کردیم و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه را حل کنیم.

به گزارش راه ملت؛”امین درخشان” روز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری رسانه‌های استان در خصوص مسائل کشور و نظام بی‌نظیر است و رسانه‌ها نه تنها در این دولت بلکه در دولت گذشته هم پای کار بودند.

وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که استان در چالش‌ها و بحران‌ها از آرامش برخوردار بوده، مدیون اصحاب رسانه است البته این به معنی محدود کردن قلم نقد منصفانه خبرنگاران نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران استان موقعیت شناس و زمان شناس هستند، خاطرنشان کرد: در طرح جدید دولت رسانه‌ها در آرامشی که در استان ایجاد شد، نقش موثری داشتند.

درخشان با بیان اینکه نقش رسانه در توسعه استان و تحقق برنامه ها محسوس بوده و باید حمایت‌ها از این قشر زحمت کش نیز اجرایی شود، تصریح کرد: در زمینه مسکن و مسائل معیشتی شرمنده اصحاب رسانه هستیم از معاون اقتصادی می خواهم در یک نشست کار گروهی با حضور رسانه‌ها تشکیل می‌شود به مسائل و مشکلات معیشتی رسانه‌ها توجه شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: برای رسیدگی به مسائل و مشکلات صنفی خبرنگاران از  برخی مسئولان کشوری دعوت کردیم و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه حل شود.باید مشکلات اصحاب رسانه به شکل خروجی محور حل شود.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/06/07 - 04:06|شناسه خبر: 75335 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه