امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست تعاملی شهردار سی‌سخت با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان

نشست هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان با حضور ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات با هدف ساماندهی حفاری‌ها جهت تسریع در روند پروژه های اجرایی سطح شهر  با دعوت شهردار سی سخت انجام گرفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی  شهرداری وشورای اسلامی شهر سی سخت جلسه هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان با حضور ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات با هدف ساماندهی حفاری‌ها جهت تسریع در روند پروژه های اجرایی سطح شهر  با دعوت شهردار سی سخت انجام گرفت.
دراین جلسه که ظهر امروز با دعوت شهردار سی سخت در محل شهرداری برگزار گردید کیانوش صیادی شهردار سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از مدیران حاضر درجلسه هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی،همفکری و همکاری جهت توسعه و آبادانی شهر و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان و گفت: با هدف حفظ ونگهداری زیرسازی و آسفالت معابر و جلوگیری از دوباره کاری و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان اقدام به برگزاری نشست  تعاملی با ادارات خدمات رسانی نمودیم و امیدواریم که با پشتکاری که از مدیران این ادارات دیده ایم بتوانیم با همگرایی و هم افزایی و همکاری و،تعامل بین شهرداری و دستگاههای خدمات رسان، شاهد تسریع در   روند اجرایی پروژه های سطح شهر وجلوگیری از دوباره کاری در حفاریهای  آسفالت و سنگ فرش پیاده روهای معابرباشیم.
مهندس صیادی مدیر اداره برق شهرستان دنا:لازمه عمران و آبادانی شهر همکاری وتعامل ادارات خدمات رسان  با شهرداری می باشد و میطلبد در مقابل نیز شهرداری درصورت نیاز  در خصوص تٲمین ادوات و ماشین آلات برای ادارات خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشد.
صیادی افزود: انشعابات خانگی بصورت هوایی و انشعابات تک فاز زیرزمینی می باشند و این مدیریت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل  دوطرفه جهت تسریع روند کار و آبادانی شهر با شهرداری  را دارد.
خشنود مدیر آبفای شهرستان دنا نیز با ابراز این مطلب که اندازه استاندارد حفاری انشعاب آب بین ۶۰تا٨۰سانت و در خصوص انشعاب فاضلاب بالاتراز ٨۰ سانت می باشد که متاسفانه بعلت قدیمی بودن بسیاری ازانشعابات آب و عدم رعایت این،استاندارد،این انشعابات در سطح وبا عمق کم می باشند که آبفای شهری جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی شهرداری  آمادگی هرگونه همکاری و تعامل و همچنین در اختیار گذاشتن یک نیروی کارشناس جهت همکاری با پیمانکاران را دارد.
خشنود در ادامه از اختصاص پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات زلزله جهت اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهری   خبر داد.
محمد حسینی کارشناس و نماینده شرکت گاز دراین نشست گفت  شرکت گاز  آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری  درخصوص نصب و جابجایی علمک وانشعابات گاز رادارد 
رحیم عمادی کارشناس اداره مخابرات شهرستان دنا نیزگفت جا دارد پیمانکاران قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه ها هماهنگی لازم را با اداره مخابرات  داشته باشند،ایشان افزود مخابرات آمادگی تعامل و همکاری درخصوص جابجایی ستون ها با شهرداری دارد.
بهنام حیدری عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت نیزگفت: از طرف نمایندگان مردم شهر سی سخت  در شورای شهر،کمال تشکر و قدردانی را از تعامل بوجود آمده بین شهرداری ودستگاههای خدمات رسان را دارم و از مدیریت آبفای شهرستان انتظار داریم پیمانکار فاضلاب شهری را ملزم به اجرای  هرچه سریعتر فاضلاب وانشعابات معابر فاقد شبکه قبل ازاجرای آسفالت معابر،نماید.
در پایان بهشتی پیمانکار پروژه های پیاده روسازی،جدول گذاری و آسفالت معابر شهر خواستار همکاری دستگاههای خدمات رسان  جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور شد.

منتشر شده در :2022/06/13 - 10:06|شناسه خبر: 75565 535 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه