امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حدود ۲ هزار مودی در کهگیلویه و بویراحمد معاف از مالیات

مشاغلی که در کهگیلویه و بویراحمد از فرم تبصره ماده ۱۰۰ به جای ثبت اظهارنامه مالیاتی استفاده کردند، از مالیات معاف شدند.

به گزارش راه ملت ، مدیرکل امور مالیاتی این استان گفت: از سه هزار و ۱۵۷ مودی که تا امروز ۲۱خرداد ماه اقدام به ثبت فرم تبصره ماده صد کرده اند، برای هزار و ۹۲۰نفر مالیات صفر ثبت شده است.

میلاد فرخان با بیان اینکه برای صاحبان مشاغل در زمان تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ بیشتر داده های پوس یا (pos) حسابرسی می شود ادامه داد: این اقدام  بسیار عادلانه و شفاف است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: همچنین برای ۸۵۵ نفر از صاحبان مشاغلی که از فرم تبصره ۱۰۰ بهره گرفته اند، مالیات تا ۱۰ میلیون ریال به ثبت رسیده است که این میزان یک مالیات حداقلی محسوب می شود.

فرخان گفت: صاحبان مشاغل با ارزش کالا و خدمات  کمتر از ۴۸ میلیارد ریال نسبت به استفاده از فرم تبصره ۱۰۰ به جای اظهارنامه مالیاتی سریعتر اقدام کنند.

وی افزود: برخی صنوف همانند نمایشگاه های خرد و دستگاه های معاملاتی املاک بهتر است به جای استفاده از فرم تبصره ماده ۱۰۰؛ اظهارنامه مالیاتی ثبت و ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: صاحبان مشاغل تا سی ویکم خرداد ماه فرصت دارند در درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.irنسبت به ثبت اظهارنامه مالیاتی یا تکمیل فرم های تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کنند.

منبع: عصر زاگرس

منتشر شده در :2022/06/14 - 03:06|شناسه خبر: 75667 137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه