امروز :پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۱:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید نماینده مردم بویراحمد، دنا ومارگون از روستای بهرام بیگی/آغاز عملیات اجرایی اسفالت ۴روستای بهرام بیگی و‌ ۵ مدرسه در کمتر از یک ماه آینده

با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان از روستاهای بهرام بیگی بازدید شد.

به گزارش راه ملت،با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان از روستاهای بهرام بیگی بازدید شد.

که در این بازدید مردم از مشکلات راهای ارتباطی نبود مدرسه جداول کشاورزی و نبود کتابخانه گفتند و مسولین هم قول برطرف کردن این مشکلات را دادن.

جهانفکر مدیر راهداری دنا از اغاز عملیات اجرایی اسفالت ۴روستای بهرام بیگی از جمله چات کوه ،قنات، میرزا قلی حداکثر ظرف یک ماه آینده به محض مشخص شدن پیمانکار تا کمتر از یک ماه اینده خبر داد.

روشنفکر نماینده مردم نیز از اغاز عملیات اجرایی ۵مدرسه در بهرام بیگی خبر داد و گفت با افزایش اعتباری که برای شهرستان دنا صورت گرفته این شهرستان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده مردم بویراحمد دنا ومارگون در ادامه بازدید خود به همراه جمعی از مسولین در روستای گریوه حل مشکل آب،برق،گاز در دستور کار مسولین قرار داد.

و در روستای دره بیو بازدید ‌و‌با اختصاص۸۰۰میلیون تومان اعتبار به سالن ورزشی اختصاص بودجه در حوزه احداث روشنایی، ساماندهی گلزار شهدا، زیر سازی و آسفالت جاده دره بیو از مصوبات این بازدید بود.

کورش درخشان زاده در حاشیه بازدید که به همراه جمعی از مدیران دستگاههای خدمات رسان در معیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بهرام بیگی صورت گرفت اظهار داشت: بهرام بیگی پرچمدار علم،استعداد دارای نخبه های علمی،فرهنگی دارای ظرفیت های خاص گردشگری بوده است.

فرماندار دنا در ادامه گفت؛از مشکلات،کمبودهای روستاهای مذکور باخبر هستیم همه امورات را برای تامین اعتبار از قبل پیرو بازدیدهای سرزده و درخواست عمومی در دستور کار بوده است.

درخشان فرماندار دنا بیان داشت ؛ مشکلات را نیز در کمیته برنامه ریزی بیان میکنیم در راستای اینکه مشکلات مردم هرچه سریعتر حل بشود.


منبع: افق یاسوج

منتشر شده در :2022/06/25 - 11:06|شناسه خبر: 76435 339 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه