امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۸:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: اصحاب هنر و رسانه، یاوران ترویج قرض‌الحسنه می‌شوند/ راه‌اندازی باشگاه هنرمندان و اصحاب رسانه در حوزه قرض‌الحسنه/جشنواره ملی فرهنگی و هنری قرض‌الحسنه کشور برگزار می‌شود

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: از سال گذشته تا کنون چندین برنامه را اجرا کردیم و یکی از برنامه‌هایی که در صدد اجرای آن هستیم، جشنواره ملی فرهنگی و هنری قرض‌الحسنه کشور با نام مهر ایران است. انتظار می‌رود در پایان این جشنواره یک باشگاه هنرمندان و اصحاب رسانه در حوزه قرض‌الحسنه راه‌اندازی کنیم تا تعاملات با این عزیزان ادامه یابد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ دکتر روح‌الله قاسمیان، مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

✅ از سال گذشته که دکتر شمسی‌نژاد سکان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به‌عنوان مدیرعامل بر عهده گرفت تا کنون، اقدامات خوبی در حوزه بانکداری قرض‌الحسنه اتفاق افتاده است.

⚡ وی دو برنامه بزرگ را سرلوحه کار خود قرار داد. نخستین مورد جذب حداکثری منابع قرض‌الحسنه برای خدمات بیشتر به مردم و آحاد جامعه است. موضوع دیگر نیز بحث ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور است.

🟢 از سال گذشته تا کنون چندین برنامه را اجرا کردیم و یکی از برنامه‌هایی که در صدد اجرای آن هستیم، جشنواره ملی فرهنگی و هنری قرض‌الحسنه کشور با نام مهر ایران است. انتظار می‌رود در پایان این جشنواره یک باشگاه هنرمندان و اصحاب رسانه در حوزه قرض‌الحسنه راه‌اندازی کنیم تا تعاملات با این عزیزان ادامه یابد.

منتشر شده در :2022/06/26 - 02:06|شناسه خبر: 76470 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه