امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۸:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد: روابط عمومی آموزش و پرورش به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود/ به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستیم/ برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی معلمان با محوریت اساتید دانشگاه یاسوج

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،گفت: به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی استان هستیم.

به گزارش راه ملت، سید ولی موسوی در نخستین نشست‌ هم‌اندیشی با سایت‌ها و نشریات محلی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به عدم پویایی روابط عمومی‌های مناطق آموزش و پرورش استان در گذشته، اظهار داشت: عرصه فعالیت در روابط عمومی خطیر و مهم است و اکنون شاهد رشد و پویایی بیشتر در مجموعه روابط عمومی مناطق آموزش و پرورش استان هستیم.

 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به سمت تخصصی پیش می‌رود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: ما به دنبال هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن خبرنگاران هستیم.

موسوی با اشاره به استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا و جامعه دانش‌آموزی در حوزه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، بیان کرد: باتوجه به نشست تخصصی و ویژه با مجموعه صدا و سیمای استان به دنبال برنامه تخصصی رادیویی برای معرفی هرچه بهتر ایده‌ها و خلاقیت‌های معلمان و دانش آموزان هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این جشنواره‌ها با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه هدف و ارتقای دانسته‌های آنان انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه مدارس پس از سپری شدن دو سال درگیری با اپیدمی کرونا شاهد دوران جدیدی هستند، بیان کرد: بدون شک با آغاز سال تحصیلی با چالش‌های جدید و همچنین کمبود تجهیزات و فضای آموزشی رو به رو خواهیم بود که باید با برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی از این مشکلات عبور کنیم و در این راستا نیازمند همراهی و همدلی جامعه رسانه‌ای استان هستیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها به سمت مدارس غیر انتفاعی گرایش بیشتری پیدا کردند ، تاکید کرد: به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستیم‌ تا عدالت آموزشی برای همگان به ویژه اقشار آسیب فراهم شود.

 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: دوره توانمندسازی معلمان در ۲۳ رشته باحضور و تدریس اساتید دانشگاه یاسوج برای دانش‌افزایی فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این سلسله نشست‌ها استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: به طور قطع از نقطه نظرات اصحاب رسانه برای ارتقای خدمات و برنامه‌های مجموعه روابط عمومی استفاده کرده و از نقدهای منصفانه با آغوش باز استقبال می‌شود.

موسوی از راه‌اندازی اتاق خبر و رسانه به مناسبت روز خبرنگار در این اداره کل خبر داد و افزود: هدف از این مهم تعامل با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش است.

گفتنی است خبرنگاران در این نشست به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای ارتقای کیفیت کاری مجموعه روابط عمومی و آموزش و پرورش استان پرداختند.

منتشر شده در :2022/07/16 - 10:07|شناسه خبر: 77080 139 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه