امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام بزرگ واقعه غدیر خم ولایت پذیری است

جشن بزرگ عید غدیرخم با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در سالن شهید مطهری اداره کل برگزار شد.

به گزارش راه ملت، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: روز غدیر یادآور مهمترین پیام رسول مکرم اسلام(ص) یعنی اکمال دین نبوی است.
حسنعلی عزت خواه گفت : غدیر حادثه همیشه جاری تاریخ است و به عنوان نماد هویت شیعه من کنت مولاه همواره ادامه دارد و سلام فرمانده تکرار غدیر در عصر حاضر است.
وی افزود : از جمله پیام های مهم غدیر معرفی محور هدایت است که بدون امامت ، هدایت معنی ندارد و پیام حمایتی کسی که در مسیر هدایت قرار بگیرد از حمایت امامان برخوردار است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پیام بزرگ واقعه «غدیر» ولایت‌پذیری است که پیامبر اکرم(ص) درآخرین سفر حج خود معروف به حجه‌الوداع در محلی به نام غدیر در سرزمین خُم همه را جمع و جانشینی حضرت علی (ع) را در آنجا اعلام کردند، تاکید کرد: انتظارمی رود به منظورآشنایی جامعه هدف با دهه امامت و ولایت، برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه های فرهنگی، بصیرتی و خلاقانه با محوریت غدیر توسط حوزه معاونت پرورشی و تشکل های دانش آموزی آموزش و پرورش استان صورت گیرد.
در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف غدیر و شخصیت بی نظیر مولا علی (ع) مداحی کرد.

منتشر شده در :2022/07/18 - 01:07|شناسه خبر: 77202 181 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه