امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۹:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آزادی مدیر مجتمع ورزشی، تفریحی هتل المپیک باقری در حاشیه ی جشنواره فرهنگ عشایر« کوچ»، عنوان کرد: اسکان یک روز رایگان ۷۰ نفر از مهمانان جشنواره فرهنگ عشایر «کوچ» در هتل المپیک باقری

تابش آنلاین: آزادی: در حاشیه ششمین جشنواره فرهنگ عشایر یک روز ۷۰ نفر از شرکت کنندگان استانهای مهمان در این رویداد به صورت رایگان اسکان و از همه ی امکانات رفاهی و تفریحی و ورزشی هتل المپیک استفاده کردند.

به گزارش راه ملت، توکل آزادی مدیر مجموعه ی تفریحی و ورزشی هتل المپیک باقری،  ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده  ششمین  جشنواره ی فرهنگ عشایر «کوچ» در یاسوج مرکز استان ،  از جمله مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و همچنین معاونین گردشگری و صنایع دستی  وی گفت: این جشنواره بسیار جشنواره خوبی بود  و در این شرایط اقتصادی که مردم نیاز به تغییر روحیه دارند اتفاق زیبا و جالبی  رخ داد که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد و شادی و نشاط را به همه هدیه داد که علاوه بر این تغییر روحیه  دستاوردهای دیگری از جمله، معرفی بیشتر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد و آشنایی بهتر مرد با  صنایع دستی  استان و فرهنگ بومی و عشیره ای و امکانات  گردشگری استان بود .

آزادی از دستاوردهای دیگر این جشنواره، شناخت بهتر و بیشتر مردم استان از فرهنگ و آیین های ۱۵  استان  شرکت کننده در این رویداد فرهنگی و هنری بود که میتوان گفت ؛ غرفه های هر استان سفیران آنان در این جشنواره ی کوچ بودند.

مدیر مجموعه ی هتل المپیک افزود:  با عنایت به بکر بودن استان و چهارفصل بودن آن  ظرفیت کار گردشگری بسیار دارد و حیف است   و باید  با برگزاری جشنواره ها و شرکت در همایش های داخلی و بین المللی  .به این مهم توجه کافی شود زیرا مطمینم با این حرکت  مثبت می توان  اشتغالزایی جوانان و هنرمندان استان را فراهم نمود و توسعه  و پیشرفت همه جانبه در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد. .

وی ضمن اذعان به  غیر بومی بودن خود گفت:  چون در این استان  زندگی می کنم و مدیریت مجموعه ای  را به عهده دارم لذا وظیفه دارم در این گونه موارد معرف استان باشیم و خدمات ویژه ارایه دهیم.

 

آزادی افزود: در راستای رسالت و وظیفه ی مجموعه ی هتل المپیک باقری، امروز ۷۰ نفر از هنرمندان کل کشور که در. جشنواره فرهنگ عشایر کوچ شرکت داشتند ،   را در هتل المپیک اسکان دادیم و به  از امکانات ورزشی و رفاهی رایگان استفاده کردند و  همه ی مهمانان  اذعان داشتند که  با  حضور در این هتل خستگی این چند روز رفع شد و لذت بردیم .

وی افزود : امروز در پایان جشنواره مسیولین   برگزارکننده ی این جشنواره لطف داشتند و از مجموعه ی المپیک تجلیل کردند که ضمن تشکر از آنان  باید گفت،  ما وظیفه مان را انجام دادیم و بنده نماینده ی همه همکارانم از حراست تا آشپز و روابط عمومی و تدارکات و … هستم و همکاری همه ی  دوستان باعث موفقیت مجموعه ی هتل المپیک باقری می شود که  از همه ی آنان تقدیر می کنم.

مدیر هتل المپیک  باقری در پایان از اصحاب رسانه و گروه رسانه ای تابش نیز جهت پوشش خبری و همکاری با مسیولین در معرفی استان تشکر کرد.

گفتنی است مجموعه ی هتل المپیک باقری  در بهترین نقطه ی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  دارای امکانات کامل و به روز ایمن  تفریحی ، ورزشی و رفاهی  آماده ی خدمت به  هم استانی ها و مهمانان گردشگر استان کهگیلویه و بویراحمد است.


منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/07/18 - 08:07|شناسه خبر: 77226 262 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه