امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۲:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ برپایی اردوی جهادی ۱۵۰ دندانپزشک جهت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی- درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۵۰ دندانپزشک در استان برپا شد.

به گزارش راه ملت؛ اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۵۰ دندانپزشک با ۵۰ یونیت دندانپزشکی در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: اردوی جهادی درمانی گروه جهادی الکفیل به مناسبت دهه امامت و ولایت جهت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان برپا شده است.
قباد مبشری افزود: این اردوی جهادی، درمانی از روز یک شنبه ۲۶ تیرماه تا روز پنج شنبه ۳۰ تیرماه به مدت پنج روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب به مددجویان و نیازمندان خدمات دندان پزشکی رایگان ارائه خواهد داد.
مبشری تصریح کرد: در این اردو ۵۰ دستگاه یونیت دندانپزشکی تعبیه شده و بیش از ۱۵۰ دندانپزشک از سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دارند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترمیم، عصب کشی و عمل زیبایی دهان و دندان نیز در این اردوی جهادی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.
حجه الاسلام سید امیرعبدالملکی مسئول گروه جهادی الکفیل نیز در این خصوص گفت: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت انجام می شود. .
وی تصریح کرد: در این اردو علاوه بر خدمات دندانپزشکی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی ارائه می‌شود. علاوه بر این برای جامعه هدف کودک و نوجوان غیر از خدمات درمانی، کارگاه‌های آموزشی بهداشت دهان و دندان، بهداشت عمومی و کلاسهای نقاشی شعر و سرود با محوریت گرامیداشت دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.
عبدالملکی با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی و معیشتی نیز بین نیازمندان، گفت: این اردوی جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خیرین سلامت، هلال احمر، سپاه پاسداران و با محوریت کمیته امداد امام خمینی برپا شده است.

منتشر شده در :2022/07/19 - 11:07|شناسه خبر: 77267 192 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه