امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۳:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست اداره‌کل صمت استان در سفر به شهرستان کهگیلویه جهت پیگیری طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد؛ حمایت ویژه از کارآفرینان و مجریان طرح‌های صنعتی و معدنی در شهرستان کهگیلویه

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت ویژه از کارآفرینان و مجریان طرح‌های صنعتی، معدنی این منطقه تاکید کرد و گفت: این منطقه از مواهب ونعمت های فروان خدادادی بویژه معادن گچ برخوردار بوده و کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت،سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد پیرو سفرهای استاندار از مناطق محروم استان و تاکید به مسئولان برای توجه بیشتر به مناطق محروم و پیگیری جدی طرحهای این مناطق، از چند طرح در شهرستان کهگیلویه بخش های چاروسا و دیشموک بازدید نمود.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، گفت :در این سفرِ کاری تعدادی از رؤسای ادارات و کارشناسان ستادی و شهرستانی صمت، کارشناسان حوزه های تخصصیِ منابع طبیعی استان به منظور تسریع و تسهیل در رفع مشکلات طرح ها و واحد های تولیدی حضور داشتند.

کریم روزبهان در این سفر کاری پس از حضور در گلزار شهدای گمنام و گلزار شهدای دیشموک وادای احترام به مقام شامخ شهدا،با امام جمعه قلعه رئیسی و امام جمعه دیشموک نیز ملاقات نمود.

وی با تاکید بر حمایت ویژه از کارآفرینان و مجریان طرح های صنعتی، معدنی این منطقه، به تشریح وظایف اداره کل صمت استان در حوزه های تخصصی پرداخت وبیان نمود:این منطقه از مواهب ونعمت های فروان خدادادی بویژه معادن گچ برخوردار بوده و کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت.

کریم روزبهان ادامه داد: هدف اصلی از این سفرحمایت ویژه از طرح‌های صنعتی و معدنی منطقه است که براساس مصوبات ستاد تسهیل، پیگیری طرح‌های شن و ماسه تا مرحله راه‌اندازی و بهره‌برداری جهت کوتاه نمودن مسیر حمل،هزینه کمتر و منافع عام مردم منطقه، در دستور کار این اداره کل است.

وی در بازدید از محل اجرای طرح صنعتی ،معدنی شرکت ایلیا نیترات لیراب همچنین معدن نیترات لیراب، افزود: در صورت راه‌اندازی طرح‌ها و معادن این بخش‌ها، زمینه اشتغال فراوانی برای جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

منتشر شده در :2022/08/08 - 11:08|شناسه خبر: 77924 115 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه