امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۱:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تبریک جمعی از مدیران کل، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی استان به مناسبت روزخبرنگار

تعدادی از مدیران کل استان به مناسبت روز خبرنگار پیام های تبریکی ارسال کردند.

به گزارش راه ملت، تعدادی از مدیران کل استان به مناسبت روز خبرنگار پیام های تبریکی ارسال کردند که متن پیام ها به شرح زیر است؛

پیام تبریک مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی منابع طبیعی و ابخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در متن پیام مهندس جاوید بخت امده است

فرارسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار و موعد مبارک و خجسته گرامیداشت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را تبریک می گویم‌

تقارن ۱۷ مرداد امسال با عاشورای حسینی، فرصتی مغتنم برای یادآوری این حقیقتِ روشن است که خبرنگاری در امتداد شغل اولیا و هم در ادامه‌ی منشِ راویان حماسه تاریخ‌سازی است که در جریان نهضت عاشورا با چشمان حقیقت‌بینِ خود، آنچه را که دیدند و شاهد بودند، به عینیتِ تمام برای مردم بازگو کردند و مفاهیم بلندی چون عشق و ایثار، آزادگی و اخلاص، صداقت و راستی و دیگر مفاهیمِ انسانی را با نهضت امام حسین (ع) گره زده و برای همیشه جاودانه ساختند.

بدون تردید، بخش بزرگی از رسالتی که امروز خبرنگارانِ ایرانِ اسلامی و بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر عهده دارند، در ادامه‌ی همان مسیر و در راستای همگانی کردن مفهوم «جهاد تبیین» به معنای واقعی کلمه است.

در روز خبرنگار با گرامیداشت یاد راویان و خبرنگاران عظمت اسلام و ایران، برای همه اهالی رسانه موفقیت در ادای ماموریت خطیر خبری و تبیینی را آرزومندم.»

در پایان ضمن تقدیر از همه فعالان عرصه اطلاع رسانی ، بطور ویژه از حضور مؤثر و تلاش های همه خبرنگاران، تصویر برداران و عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم و روز خبرنگار را به جملگی این همکاران پر تلاش تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک این عزیزان دارم

مهندس جاوید بخت

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیز داری

استان کهگیلویه و بویراحمد

بسمه تعالی
ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
سوگند به قلم و آنچه می نویسد
روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف میباشند . روز خبرنگار تداعی گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی ” محمود صارمی ” می باشد که با خون خود حیات تازه ای به عزت خبرنگاران بخشید . روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلمی است که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران اسلامی تلاش می کنند.. بی شک دستیابی به قله های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.
اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران که همواره در اطلاع رسانی صحیح و دلسوزانه تلاش می کنند گرامی میدارم و برای این مجاهدان بی ادعا آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق عزتمندانه از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

امیر رئوف
مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،در متن پیام دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه وبویراحمد آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«قسم به قلم وآنچه می نگارد…..»

“روز خبرنگار” فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که نماد صداقت ، امانت، تعهد، امید آفرینی و فرهنگ سازی در جامعه اند.

کسانی که می توانند بیشترین نقش را در سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ایفا کنند و واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات باشند.

نمونه ی عینی و بارز این نقش، انعکاس خدمات سلامت و همچنین آگاهی های سازنده در عرصه بهداشت و درمان، در بحران کووید ۱۹ بوده است که روشن تر از همیشه شاهد تحقق این امر بودیم و گام‌های موثری در مدیریت این بیماری به واسطه آگاهی بخشی صحیح، دقیق و معتبر از سوی فعالان صدیق رسانه محقق شد.

تقارن روز خبرنگار امسال با قیام عاشورای حسینی می تواند انگیزه و فرصت بیشتری برای رسیدن به هدف‌، عمل‌ به‌ وظیفه شرعی،‌ انسجام‌ و تکلیف‌ الهی‌ باشد.

اینجانب ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،خاصه شهید محمود صارمی،خبرنگارفقید جمهوری اسلامی،تلاش های شبانه روزی خبرنگاران عزیز را در اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه و آگاهی بخشی به جامعه ارج می‌نهم و این روز را به همه خبرنگاران و رسانه های گروهی، بخصوص؛ اصحاب رسانه استان، که در انعکاس دستاوردهای دولت انقلابی و فساد ستیز و مجموعه سلامت گام برداشتند ،تبریک عرض نموده و واز خدای سبحان برای همگان سلامتی وعاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

دکتر محمد غلام نژاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد

*پیام تبریک سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان به مناسبت روز خبرنگار*
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی فرهنگ و رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، متن پیام دکتر کیان دهراب پور سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
«نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند»
سوره قلم، آیه ۱
عصرارتباطات، اهمیت اطلاع رسانی را دو چندان کرده است طوری که دنیای بدون آن متصورنیست؛ در این بین لزوم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی بر همگان آشکار است و رسالت خبرنگاران برای تداوم این راه نورانی در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی ستودنی است.
هفدهم مرداد ماه، گرامی داشت نام و یاد شهید محمود صارمی و پاسداشت شهدای خبرنگاری می باشد که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری، ارزشی دو چندان افزودند.
بی‌‏تردید خبرنگاران در هر حوزه ای، سنگربانان همیشه بیدار و پرچم داران یک سازمان هستند که امروزه برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی شک نیاز به صلابت قلم و رسالت آن ها می باشد که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می دارند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و روشنگران عرصه اطلاع‏‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند منان توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.

دکتر کیان دهراب پور
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در این متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
با سلام و تحیّات فراوان
هفدهم مرداد، روز پاسداشت تلاش‌های بی وقفه انسان‌های آگاهی دهنده‌ای است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.
روز خبرنگار به‌ عنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و فوری، یادروز باشکوه تلاشگران سپهر خبر و قلم و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ارزشمند صاحبان رسانه است که مسئولانه پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند و برای بالا بردن سطح آگاهی در جامعه فعالیت می‌کنند.
اینجانب روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر را که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، ‎‎‎‏‎خبرنگار جبهۀ شهامت و جسارت نامگذاری شده است، گرامی داشته و این روز شکوهمند، روز حق‎گویی و حق‎جویی و روز پاسداشت قلم را به همه قلم به دستانی که وظیفه آگاهی بخشی را برای خود قائل هستند و در این زمینه هزینه‌های سنگینی پرداخته و می‌پردازند تبریک عرض نموده و برای آنها موفقیت روز افزون در مسیر سخت و پر خطری که در پیش دارند آرزو می‌کنم.

دکتر بهنام نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار پیامی صادر نمود

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دکتر نیازی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ 

۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید اهل قلم محمود صارمی، فرصتی است گران بها برای پاسداشت زحمات اصحاب قلم، وقایع نگارانی که آگاهی می بخشند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است. به راستی رشد و ارتقا سطح فرهنگی جامعه، مرهون عزم و تلاش جدی این سفیران روشنگری است که به ویژه در دوران مبارزه با بیماری کرونا خالصانه و دلسوزانه در کنار کادر بهداشت و درمان ایستادند و تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آموزش به موقع به کار بستند و لحظه ای مدافعان سلامت را در تلاطم مبارزه با منحوس کرونا تنها نگذاشتند و در این عرصه، همه ی مخاطرات را به جان خریدند و به زیبایی نقش آفرینی کردند.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت، از تلاش های ارزشمند و خستگی ناپذیر آن ها در انعکاس فعالیت های زحمت کشان عرصه درمان انتشار اخبار صحیح قدردانی می نمایم و از درگاه پروردگار متعال برای همه این عزیزان توفیق روزافزون در راه خدمت به مردم و تحقق این رسالت خطیر مسئلت می نمایم

دکتر بهنام نیازی
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

*پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار*

“قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان
چرا که از جنس اندیشه و شعور است”
اطلاع‌رسانی و روشنگری ارثیه بزرگ کربلا و عاشورا برای خبرنگاران است؛ هفدهم مرداد ، فرصتی است برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه ؛ آن ها که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود ، مسیر آگاهی رسانی ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند .
تقارن روز خبرنگار با روز بزرگ عاشورا یاداور رسالت خطیر خبرنگاران و رسانه‌هاست تا در این مقطع حساس با همه وجود در کنار نظام مقدس اسلامی و دولت برخواسته از اراده مردم باشند.
اینجانب ضمن تسلیت واقعه غم‌انگیز عاشورا، ۱۷ مرداد روز خبرنگار و رسانه را به تک‌تک شما خبرنگارانی که در سرما و گرما، غم و شادی، در آسانی و سختی و در همه میادین به ویژه میدان مقدس خدمت به کشاورزان و جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به هر شکلی یاری‌گر ما بودید، تبریک می‌گویم و قدردان زحمات شما هستم.

*سید علی معتمدی‌پور*
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
 


پیام گرامی داشت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سردار “کیقباد مصطفایی”در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس متن پیام بدین شرح است؛
                                                                         
“ن و القلم و ما یسطرون”

امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبنیی است. خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.” حضرت امام خامنه ای مدظله العالی”.

۱۷ مرداد، روز خبرنگار،  یادآور اراده عظیم پیام رسانی مردان و زنانی است که در خط مقدم دفاع از مرزهای فکری و فرهنگی بر مدار حق و مبتنی بر واقعیت و حقیقت قلم می زنند و با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.

امروز در کارزار دنیای کنونی که مخاطب از هر سویی بمباران خبری می شود قلم خبرنگار متعهد، چون شمشیری است که عمق واقعه را شکافته و حقایق را به منصه ظهور می رساند.

روز خبرنگار را امسال در حالی گرامی می‌داریم که مصادف با عاشورای حسینی(ع) و سالروز قیام کربلاست. بی شک هر یک از مردم شریف ایران اسلامی خود خبرنگاری هستند که با حضور در مراسم عزاداری آل‌ الله وقایع کربلا را بازگو می‌کنند تا حق پایدار بماند و ان شاءالله تا ظهور منتقم آل محمد(ص) حضرت مهدی موعود(عج) این ارادت و خلوص و دفاع از حقیقت ادامه یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار۱۴۰۱ با ایام محرم حسینی، مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم که الگوگرفته از پیام رسان کربلاست را ارج نهاده و قدردان تلاش های شبانه روزی شما در سنگر «جهاد تبیین» هستم، امید است با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب به خوبی انجام د هیم و لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام عصر(عج) بنشانیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

*پیام مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار*

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
در پیام اسفندیار برخه آمده است:
۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید والامقام نگارنده خبر محمود صارمی در روزنگار کشورمان به نام روز خبرنگار ثبت شده است روزی است که فرصتی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی قشری زحمت کش از جامعه است که حتی کمترین توقع جهت تقدیر را نیز از هیچ فردی ندارند، را میسور می سازد.

خبرنگاران را به واقع فرهیختگانی می دانیم که با وجود همه مشکلات و دغدغه ها، اما فراتر از توان و بدور از مدنظر داشتن تنگناهای شخصی به کار سخت خبر رسانی و آگاهی بخشی می پردازند.
روز همه خبرنگارانی که همواره با قلمشان سرعت، صحت و دقت را به مردم عرضه می کنند گرامی می داریم و در این میان لازم می دانم بصورت ویژه از همه خبرنگاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد که انصافاً نجیب و شریف در کنار مجموعه آب و فاضلاب بوده و با نقدهای دلسوزانه و همچنین انعکاس به موقع خدمات، یاری گر و مشوق ما به ویژه در اطلاع رسانی مناسب و گسترده به مردم شریف استان بودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم.

مجدداً در این روز مهم یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و تمامی خبرنگاران شهید را گرامی داشته و به همه فعالان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی این روز را تهنیت می گوئیم و تلاقی آن با واقعه عاشورای حسینی و اتفاق عظیم رسانه ای که در این واقعه رخ داده و همچنان هم آن را پس از ۱۴۰۰ و اندی سال در دل جهانیان زنده نگه داشته است، تلاقی خیر و روشنی بخش برای گام برداشتن رسانه های استان در مسیر حقانیت و عدالت در مطالبه گری واقع بینانه و انعکاس می دانیم و برای تمامی اصحاب رسانه، سلامتی و موفقیت را از خداوند متعال آرزومندیم.

اسفندیار برخه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب
استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2022/08/09 - 06:08|شناسه خبر: 77983 234 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه