امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۹:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: اعضای داوطلب بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جمعیت هلال احمر هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت برقراری بیمه خویش فرما ویژه امدادگران و اعضای هلال احمر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ، چراغ سحر مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با سرپرست این جمعیت از آمادگی همکاری جهت برقراری بیمه خویش فرما ویژه امدادگران هلال احمر خبر داد .

چراغ سحر مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن قدردانی از زحمات امدادگران و پرسنل این جمعیت در حوادث اخیر بیان داشت : جمعیت هلال احمر یکی از استراتژیک ترین دستگاههای خدمات رسان است که خدمات مطلوبی به مردم در زمینه های مختلف ارائه داده است و برای امدادرسانی و ارائه خدمات بهتر به مردم مستعد همکاری، تقویت و هم افزایی دیگر نهادها با این مجموعه است به خصوص حمایت از نیروهای داوطلب و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران که با کوچکترین چشم داشت و خیرخواهانه در حوادث به کمک مردم می شتابند و بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی این جمعیت به شمار می آیند، لذا اداره کل تامین اجتماعی استان آمادگی هرگونه همکاری در خصوص برقراری بیمه خویش فرما در راستای حمایت از این افراد را دارد .

کاظم فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز اعلام داشت : جمعیت هلال احمر مرکز برنامه های جدی در موضوع تقویت امدادگران واعضاء پیش بینی نموده و درحال پیگیری است واعلام شده امدادگران با ثبت مشخصات واعلام خود اظهاری عدم پوشش بیمه در سامانه امدادیار میتوانند از این نوع بیمه (خویش فرما)بهره‌مند شوند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب کاظم فلاحی دوست را به سمت سرپرستی جمعیت هلال احمر استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در این جایگاه موفق و سربلند باشد.

منتشر شده در :2022/08/15 - 03:08|شناسه خبر: 78291 198 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه