امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۸:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش شهردار سی سخت به کیفیت آسفالت در شهر/صیادی: بررسی کیفیت ها نیازمند نظرات کارشناسی است

شهردار شهر سی سخت در خصوص کیفیت آسفالت در این شهر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای بررسی کیفیت های باید نظرات کارشناسی ارائه شود.

به گزارش راه ملت؛صیادی در خصوص کیفیت آسفالت در شهر سی سخت و برخی انتقادهای شهروندان این شهر  گفت: کیفیت آسفالت طبق پرداختی ها و همچنین دستورالعمل های آزمایشگاهی یعنی دانه بندی، میزان قیر مطرح است و کیفیت آسفالت اکثرا خوب است اما اگر در نقطه ای  دچار مشکل باشد پیمانکار با بررسی هایی که انجام می دهد، ملزم است آن نقطه را اصلاح کند.

شهردار شهر سی سخت با بیان اینکه در حسن انجام کار ۱۰ درصد پیمان کار فرما نزد شهرداری باقی می ماند و علاوه بر این ضمانت اولیه همچنین نزد ما است، گفت: بعد از آسفالت تا ۲ سال ضمانت وجود دارد در این راستا  اگرکاری مشکل پیدا کرد، فرد پیمانکار باید اصلاح کند در غیر اینصورت از ضمانت حسن انجام کار برداشته می شود و اصلاح می کنیم.

وی در ادامه افزود: برای بررسی کیفیت های باید نظرات کارشناسی ارائه شود و تا اینکه در آزمایشگاه نتایج بررسی ها مشخص نشود نمی توان در خصوص تراکم یا ضخامت آن نظر داد.

این مسئول با بیان اینکه کلیه معابر شهر زیرسازی و آسفالت آنها انجام شده است، ادامه داد: حدود ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت، لکه گیری صورت گرفته است و این سطح همچنان ادامه دارد و اکثر خیابان های فرعی و اصلی شهر آسفالت جدید شده است.

صیادی به رایزنی ها برای تامین اعتبار جهت ادامه آسفالت اشاره داشت و تاکید کرد: برآورد هزینه ها برای آسفالت حدود ۵۰ میلیارد بود که بیشتر از ۳۰میلیارد تومان برای آسفالت هزینه شده است یعنی حدود ۷۰ درصد کار دنبال شده است.

منبع: بویرخبر

منتشر شده در :2022/08/22 - 09:08|شناسه خبر: 78745 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه