امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۱:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه‌ای فاقد پلاک و پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه‌ای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ جابرپیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه‌ای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در استان خبر داد.

وی، افزود: این طرح ازساعت ۲۲مورخ ۲ شهریور لغایت ۰۱:۰۰ بامداد ۳ شهریورماه سال جاری در معابر درون‌شهری شهر یاسوج اجرا شد.

سرهنگ پیوست، بیان کرد: در این طرح که باحضور حداکثری کارکنان پلیس راهور استان و با همکارری یگان امداد با خودروهای هنجارشکن ،خودروهای فاقد پلاک ،پلاک مخدوش برخورد شد و طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شد.

وی، ابراز کرد: در این طرح تعداد۳۰دستگاه خودروضمن اعمال قانون به پارکینگ هدایت شدند لازم به ذکر است که خودروهای که به پارکینگ گسیل می شوند مالکان یا متصرفین به مراجع قضایی معرفی و خودروها تا زمان پرداخت مفاصا حساب وارائه مدارک مثبته در پارکینگ نگهداری می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: برابرماده۷۲۰ قانون مجازات اسلامی که اشعار می دارد هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی ،آبی یا کشاورزی تقییری ایجاد و یا پلاک وسیله نقلیه دیگر ی را به آن الصاق کند ویا برای آن پلاک تقلبی بکار برد یا چنین وسایلی را با علم به تقییر و یا تعویض مورد استفاده قرار دهد به حبس از ۶ماه تا یکسال محکوم خواهد شد.

منتشر شده در :2022/08/26 - 11:08|شناسه خبر: 78940 148 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه