امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد؛ بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان بهئمی(لیکک) به زودی افتتاح می شود

دکتر محمد غلام نژاد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان بهئمی(لیکک) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان بهمئی خبر داد.

دکتر غلام نژاد اعلام کرد؛بیمارستان شهرستان بهمئی (لیکک) از مطالبات به حق مردم بوده است که با ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته شد و هم اکنون از نظر فیزیکی آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی تصریح کرد؛بخش زیادی از تجهیزات وملزومات این بیمارستان آماده نصب و بخش دیگر نیز از محل هیات امنای صرف جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت تامین گردیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود؛بیمارستان ۳۲تخت خوابی شهرستان بهمئی(لیکک)از خدمات مهم حوزه سلامت است که ان شاءالله به مساعدت وزارت بهداشت،ومسئولین استانی به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

منتشر شده در :2022/08/27 - 07:08|شناسه خبر: 79022 328 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه