امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۷:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وفاپور، عنوان کرد؛ متحول شدن خدمات‌رسانی نوین و مطلوب در رشته‌های مختلف پزشکی به ذینفعان با راه‌اندازی بخش‌های جدید در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: با راه‌اندازی بخش‌های جدید در بیمارستان شاهد متحول شدن خدمات‌رسانی نوین و مطلوب در رشته‌های مختلف پزشکی به ذینفعان خواهیم بود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خانم دکتر وفاپور در حاشیه روز کارمند طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: همواره سعی میکنیم با برنامه ریزی اصولی و علمی و متناسب با شرایط بخش های جدیدی که بتواند خدمات رسانی در خور شأن به ذینفعان ارائه نماید هستیم.

وی گفت بدنبال فضای پویا وبا نشاط برای بیماران و همراهان و پرسنل هستیم تا همه کسانی که به این بیمارستان مراجعه میکنند بتوانند با روحیه هر چه مطلوب تر خدمات رسانی مطلوب و نوین دریافت کنند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه میتوان با برنامه ریزی اصولی مشکلات و کمبودها را مرتفع نمود اظهار داشت نیروی انسانی مجرب ، متعهد و متخصص میتواند در هر سیستمی کمک شایانی به بهبود کیفیت و ارتقاء هر سازمانی ببخشد و امروز ما شاهد رضایتمندی کامل از نیروهای کار آمد خودمان در بیمارستان هستیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است افزودبا وجود کیفیت بالای خدمات در بیمارستان‌ باید نظرات عموم مردم و رضایت بیماران و همراهان آنها را مورد توجه قرار دهیم تا باعث افزایش بازدهی کار و فعالیت خود آنها شود.

دکتر وفاپور در پایان گفت امیدوارم همه همکاران  با تمام توان  و با توجه به وظیفه‌شان در حوزه‌های درمان ، آموزش ، پژوهش و در راستای ارائه خدمات مطلوب  و باکیفیت به مردم عزیز قدم بردارند.

منتشر شده در :2022/08/29 - 12:08|شناسه خبر: 79061 447 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه