امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۹:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای برگزار شد: مسابقات مهارت آزاد زندانیان با حضور۱۵۵ زندانی در زندان های استان

برگزاری نخستین مسابقات مهارت آزاد زندانیان زندان های کهگیلویه وبویراحمد با همکاری ادارات فنی و حرفه ای شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان با اعلام این مطلب افزود: نخستین مسابقات مهارت آزاد زندانیان با هدف شناسایی و معرفی زندانیان مستعد و داری مهارت بالا با حضور مربیان مجرب ادارات فنی و حرفه ای در سراسر استان در رشته های مختلف برگزار شد.

وی اظهار داشت: اگر زندانی در مدت محکومیت خود حرفه خاصی که اشتغال و درآمد زا باشد را یاد بگیرد بعد از سپری شدن دوران محکومیت می تواند با شروع کردن یک کسب و کار مسیر زندگی خود را تغییر داده و دیگر مرتکب جرم نشود .

بیژنی با تقدیر از ادارات فنی و حرفه ای شهرستانهای استان افزود: در راستای سنجش توانمندی واستعدادیابی زندانیان مسابقات آزاد مهارت زندانیان همزمان با سراسر کشور در زندان های مرکزی، دهدشت و گچساران با حضور ۱۷۵ زندانی برگزار شد.

این مقام مسؤل در ادامه تصریح کرد: این مسابقات مهارت آموزی در رشته های مکانیک، جوشکاری، برق ساختمان، آرایشگری، صنایع دستی برگزار که نفرات راه یافته به مراحل بالاتر گواهینامه معتبر آموزشی دریافت می نمایند.

منتشر شده در :2022/08/30 - 10:08|شناسه خبر: 79262 109 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه