امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۵:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،انجام شد؛ تجلیل از ایثارگران ،جانبازان وفرزندان شهدا اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد

این جلسه با حضور مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری، معاونین ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی، و جمعی از فرزندان شهدا وجانبازان در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دفاع مقدس بیانگر روایت‌هایی از ایثار‌ها و فداکاری‌ها و رشادت مردان غیور ایرانی بود، گفت: حفظ این ارزش‌ها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی در نوجوانان و جوانان نسل جدید از اولویت‌های مهم نظام است.

او افزود: اگر امروز در جزیره امن زندگی می‌کنیم مرهون خون شهدایی هستیم که جانانه از خاک ایران حفاظت و صیانت کردند و امروز وظیفه داریم با تقدیر از فرزندان شهدا به ترویج و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بپردازیم و با تجدید بیعت چراغ راه آن‌ها را روشن نگه داریم.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمدبیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگرفته از رشادت‌های اهل بیت (ع) و به خصوص امام حسین (ع) است و همین امر سبب شد امروز نیز با رهنمود‌های رهبری این فرهنگ با دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) در جنگ تکفیری ادامه داشته باشد.

جاویدبخت با تأکید براینکه اقتدار، عزت و قدرت نیرو‌های دفاعی جمهوری اسلامی امروز در منطقه بر همگان آشکار شده است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هرگونه تهدیدی پاسخ داده خواهد شد. وضعیت امروز منطقه‌ای به گونه‌ای است که هیچ جنگی ما را تهدید نمی‌کند، اما نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان این اقتدار را حفظ کرده و هرگونه تهدید زمینی، هوایی و دریایی را به شدت پاسخ خواهند داد.

وی شهدا را ارزشمند‌ترین قله‌های افتخار‌آمیز انقلاب اسلامی دانست وگفت: انقلاب و ارزش‌های آن از نتایج و برکات خون شهدای عزیزمان و نتیجه جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

جاوید بخت گفت: ما مدیون خون شهیدان هستیم و تکریم از فرزندان آنان کمترین اقدامی است که از دستمان بر می‌آید.

منتشر شده در :2022/08/31 - 09:08|شناسه خبر: 79312 192 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه