امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۱:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛پوستر جشنواره رسانه‌ای «زَناره» در یاسوج رونمایی شد

با حضور رسانه ها و به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، پوستر جشنواره رسانه‌ای «زَناره» در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش راه ملت، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای «زناره» در یاسوج، گفت: جشنواره رسانه‌ای «زناره» در بخش‌های خبر، گزارش خبری، کلیپ خبری و عکس اجرایی می‌شود.

شریف اسلامی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: آداب، سنن و فرهنگ عشایر، مبارزات عشایر با پهلوی اول و دوم، نقش عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهنامه در فرهنگ عشایری، حماسه در فرهنگ عشایری، فرهنگ عشایری و پیشرفت استان و چالش‌های زندگی عشایری محور موضوعات جشنواره است.

اسلامی مهلت مشخص شده ارسال آثار به جشنواره را تا ۱۵ شهریور دانست و خاطرنشان کرد: احتمال تمدید این زمان وجود دارد، اما علاقمندان در اولین فرصت نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار، گفت: علاقمندان آثار خود را به شکل فایل «pdf» و با درج مشخصات کامل به حساب کاربری مشخص شده در پیامرسان واتساپ با شماره «٠۹۱۷۷۴۱۱۷۳۲» ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان با مقررات جشنواره اشاره کرد و گفت: هر فرد می‌تواند حداکثر دو اثر را به جشنواره ارسال کند که در فواصل زمانی یکم فروردین ۹۸ تا ۱۵ شهریور ۱۴٠۱ در رسانه‌های رسمی «خبرگزاری، سایت، روزنامه، پایگاه‌های خبری و رسانه ملی» منتشر شده باشد.

اسلامی تصریح کرد: رسانه‌های فاقد مجوز، آثار فاقد مشخصات، آثار غیر مرتبط با چارچوب‌های جشنواره و بولتن‌های داخلی از ثبت در بین آثار ارسالی کنار رفته و از روند داوری خارج خواهند شد.

منبع: مهر

منتشر شده در :2022/09/01 - 10:09|شناسه خبر: 79376 189 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه