امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۷:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدرسه شش کلاسه خیری معرفت و مساوات تقدیم دانش آموزان روستای خلف آباد می شود/ تکمیل مدرسه ابتدایی شش کلاسه خلف آباد توسط خیرین بنیاد موج مهربانی

مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی از تکمیل مدرسه ابتدایی شش کلاسه خلف آباد توسط این بنیاد خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ امضای تفاهم نامه تکمیل پروژه شش کلاسه خلف آباد در حوزه شهرستان بویراحمد شهر یاسوج با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ، معاونین ، مدیر عامل ، معاونین بنیاد خیریه موج مهربانی و خانواده محترم معرفت و مساوات منعقد شد.

مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی، افزود: این پروژه به متراژ ۳۸۵ متر مربع
و به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در روستای خلف آباد شهر یاسوج ساخته می‌شود.

وی افزود این پروژه در نیمه دوم مهرماه سال جاری مورد بهره برداری خواهد رسید که پیش از ۶۰۰ دانش آموز در دو شیفت صبح و عصر از این فضای استاندارد آموزشی بهرمند می شوند.

الطافی افزود: این مدرسه به همت خیر نیک اندیش خانواده های محترم معرفت و مساوات به نیت مرحومه مساوات تأمین مالی گردیده و با نظارت اداره کل نوسازی استان و بنیاد خیریه موج مهربانی اجرا می شود‌ انشاالله که باقیات و صالحات این مدرسه به روح آن مرحومه و خانواده محترمشان نصیبشان شود‌.

وی، بیان کرد: بنیاد خیریه موج مهربانی سفیر مدرسه سازی و مدرسه یاری در کشور شش مدرسه را در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت صد در صد خیری به دانش آموزان مناطق محروم این استان تقدیم نموده است همچنین از خیرین محترم نیک اندیشان دعوت می شود در این امر حسنه و صدقه جاریه مشارکت کنند.

منتشر شده در :2022/09/01 - 04:09|شناسه خبر: 79407 308 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه