امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۷:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور در روستای طولیان:

استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ پای درد دل مردم نشستند

حجت‌الاسلام موحد در پاسخ به این خواسته مردم گفت: من قول دادم و بر وعده‌ای که دادم هستم، مردم زمین را ابلاغ کنند پول آماده است

به گزارش راه ملت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم طولیان در پاسخ به مشکلات ارائه شده این روستا اظهار داشت: :تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم در روستا‌ها و مناطق محروم است.

 

احمد زاده با اشاره به کارگیری نیرو در پتروشیمی‌های کهگیلویه گفت: مسیله بومی و غیر بومی بین روستاها وجود ندارد،همه شهرستان نسبت به پتروشیمی بومی محسوب و به یک اندازه از این امتیاز بهره مند هستند.

 

وی موضوع بومی و غیر بومی استخدامی‌هارا از سهمیه‌های شهرستانی، استانی و ملی عنوان کرد و گفت: نزدیکی یک روستابه محل پتروشیمی دلیلی برای داشتن سهمیه ای ویژه‌ای نیست و چنین چیزی نداریم.

 

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه نیرو‌های به کار گرفته در دوپتروشیمی کهگیلویه گفت:استخدام نیرو کاملا قانونی و مطابق با دستورالعمل‌های اعلام شده انجام خواهد گرفت

 

احمدزاده استفاده از کارگر ساده در پتروشیمی ها را متناسب با نیاز و زمان کارگاه‌ها بیان کرد و تاکید کرد: این افراد در زمان افتتاح پتروشیمی به عنوان نیرو جذب نمی‌شوند و مراحل قانونی باید طی شود.

 

 

احمد زاده درپاسخ به درخواست مردم طولیان برای احداث فضای ورزشی گفت: در صورت تامین زمین مورد نیاز برای احداث فضای ورزشی این مهم، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمدزاده به مشکلات مطرح شده روستای طولیان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: لازم است نسبت به رفع این مشکلات از جمله جاده بین مزارع و خانه ترویج اقدامات لازم صورت گیرد.

 

استاندار در خصوص فضای سبز روستا اظهار داشت:بنیاد مسکن در این روستا حاضر شود و با کارشناسی و بررسی ها، اقدامات لازم انجام شود.

 

وی تاکید کرد:روستاهایی که ۵۰ درصد بهسازی انها انجام نشده را در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

 

احمدزاده خاطر نشان کرد: خدماتی مانند آتشنشانی یا اورژانس جاده‌ای نیازمند داشتن برخی شرایط است که باید این موارد بررسی و در صورت داشتن شرایط اقدام شود.

 

وی تاکید کرد: روشنایی روستا حداکثر تا دو هفته آینده باید به طور کامل انجام شده باشد.

 

وی با توجه به موضوع اشتغال و استخدام در دستگاه‌های دولتی بیان داشت: نه با توصیه من انجام می‌شود و نه توصیه آقای موحد به عنوان نماینده مجلس، بلکه با روند قانونی و در صورت اعلام نیاز دستگاه‌ها و برگزاری آزمون استخدامی صورت می گیرد.

منتشر شده در :2022/09/02 - 12:09|شناسه خبر: 79458 448 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه