امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۶:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان، خبر داد: برگزاری نمایشگاه پاییزه در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه مستقیم کالا وبا محور اتاق اصناف مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه مستقیم کالا وبا محور اتاق اصناف مرکز استان برگزار می‌شود.

کریم روزبهان افزود: این نمایشگاه با تعداد بیش از۱۰۰ غرفه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب از تاریخ« ۲۳ شهریورماه لغایت یکم مهرماه» در مکان برپایی نمایشگاه پاییزه بازار امام علی (ع) واقع در شرف آباد، آغاز به کار خواهد کرد.

روزبهان اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی نمایشگاه صرفاً به صنوفی مجوز ورود داده خواهد شد که پروانه کسب موقت، دایم ویا نمایندگی از واحدهای تولیدی داشته باشند.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان اظهار کرد: اولویت اصلی صنوف شرکت کننده در نمایشگاه عرضه مستقیم پاییزه لوازم التحریر،کیف و کفش و پوشاک خواهد بود و و کمیته ارزیابی نمایشگاه با همراهی بازرسان اداره کل صمت واتاق اصناف مرکز استان کا پایش و نظارت را تا پایان نمایشگاه به عهده دارند.

روزبهان در پایان اضافه کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

منتشر شده در :2022/09/13 - 09:09|شناسه خبر: 79724 179 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه