امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۳:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده مجلس: شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دنا هم‌اکنون به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و شاید نتوان در یک زمان همه خدمات مورد نیاز را ارائه داد اما امید وارم با همکاری و تعامل دولت و مردم شرایط روز به روز بهتر شود.

به گزارش راه ملت، مهدی روشنفکر روز سه شنبه در حاشیه میز خدمت که به همراه مسئولان شهرستان دنا در پاتاوه تشکیل شده بود پای درخواست‌ها،مشکلات مردم این بخش نشست.

روشنفکر اظهار داشت: همدلی و تعامل مطلوبی میان مردم با دولت وجود دارد و یک سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد و برخی از مشکلات ناشی از انباشته شدن آن در گذشته است که باید صبور باشیم تا مشکلات حل و فصل شوند.

وی افزود: با یک مقایسه می‌توان حجم خدمات نظام را در این ۴۰ سال درک کرد، اما عمق محرومیت به شکلی هست که باید به خدمات رسانی به مردم توجه بیشتری شود و در این دولت عزم جدی برای به حداقل رساندن مشکلات مردم به وضوح قابل لمس است .

وی با اشاره به وجود محرومیت و عدم توسعه در بخش‌های مختلف در مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: ارائه امکانات در گذشته در مناطق مختلف مطابق عدالت نبوده است و یکی از دلایل اصلی فقر و محرومیت همین موضوع می‌باشد.

روشنفکر بیان کرد: در حال حاضر شرایط در شهرستان دنا مطلوب است، در شرایط فعلی که تحریم‌ها نفس اقتصاد را گرفته، به لطف خدا و همکاری دولت و مسئولان کارهای عمرانی بسیار مهمی در در شهرستان دنا در حال اجراست و نمونه آن آسفالت ۳۰ هکتار آسفالت در روستای بنستان است.

وی عنوان کرد: با تمام نامهربانی‌ها از طرف برخی افراد، روند کار در شهرستان مطلوب است و تلاش ما در افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه که در تاریخ بودجه استان بی‌سابقه بوده‌ است.

روشنفکر گفت: با تمام وجود در تلاش هستیم که بخش پاتاوه به شهرستان تبدیل شود و موضوع تبدیل دهستان سادات محمودی به بخش نهایی شده است.

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2022/09/14 - 08:09|شناسه خبر: 79728 201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه