امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۰:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زمان شروع کلاس‌های درس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شروع کلاس‌های درس این دانشگاه به صورت کاملا حضوری از دوم مهرماه خواهد بود.

به گزارش راه ملت؛”رحیم اکرامی” در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان در مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب واحد دانشگاه، هفته گذشته طی دو روز صورت گرفت، اظهار کرد: انتخاب واحد دانشجویان جامانده نیز طی ۲۳ و ۲۴ شهریورماه انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شروع کلاس‌های درسی این دانشگاه به صورت کاملا حضوری از دوم مهرماه خواهد بود.

اکرامی با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان جدید الورود مقاطع ارشد و دکترا شروع شده، عنوان کرد: تاکنون قریب به ۸۰۰ دانشجو از ۱۶۰۰ دانشجوی پذیرفته شده در این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد دانشجویان این دانشگاه بومی هستند،خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم قریب به ۳۵۰۰ دانشجوی جدیدالورود مقاطع کاردانی و کارشناسی در حدود ۱۵۰ کد رشته در کل استان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه اینکه تمامی هماهنگی‌ها در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی صورت گرفته، مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

اکرامی در تشریح طرح پویش افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با بعضی سازمان ها و صنایع در سطح استان داریم، دانشجویان علاوه بر تحصیل، در این سازمان‌ها مشغول به کار شده و مهارت می‌آموزند تا پس از فارغ‌التحصیلی در صورت صلاحیت در اولویت استخدام قرار گیرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده مهارت و کارآفرینی در واحدهای این دانشگاه بیان کرد: علاوه بر دانشجویان، افراد دیگر نیز می‌توانند با شرکت در دوره‌های این دانشکده، گواهی پایان دوره کسب کند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/09/19 - 09:09|شناسه خبر: 79866 190 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه