امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۷:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روابط عمومی هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:برگزاری کلاس ارتقای کمربند قرمز تا دان ۳ استانی تکواندو

پرند مسئول روابط عمومی هیات تکواندو کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کلاس ارتقای کمربند قرمز تا دان ۳ استانی در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،پرند مسئول روابط عمومی هیات تکواندو کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کلاس ارتقای کمربند قرمز تا دان ۳ استانی در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

فاطمــه پــرنــد ،روابط عمومی هیات تکواندو استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:کلاس ارتقای کمربند قرمز تا دان ۳ به میزبانی شهر یاسوج در محل سالن نیروی انتظامی استان برگزار شد .

پرند ،روابط عمومی هیات تکواندو کهگیلویه وبویراحمد از شرکت ۶۴نفر از بانوان و ۳۲ نفر از آقایان از شهرهای مختلف استان در این آزمون خبر و افزود:کلاس ارتقای بانوان پنج شنبه ۲۶وآقایان روز جمعه ۲۷آبان ماه برگزار و شرکت کنندگان زیر نظر مدرسین و ممتحین آزمون های مربوطه را برگزار کردند.

مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان تصریح کرد:

در برگزاری این دوره ، نرگس امیر محمدی و فرزانه روشنگر بعنوان ممتحن ، لیلا موسوی اصل نایب رئیس هیات تکواندو استان بعنوان ناظردر بخش بانوان و محمد مصطفایی و عبدالصالح فروغ زاده بعنوان ممتحن آقایان و اسد الله هاشمی رئیس هیات استان بعنوان ناظر حضور داشتند.

منتشر شده در :2022/11/26 - 12:11|شناسه خبر: 80517 313 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه