امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کلنگ‌زنی فرهنگسرای لنده پس از یک دهه بلاتکلیفی/ درخشان: نبود زیر ساخت فرهنگی هنری از خلأ های جدی لنده است

مجتمع فرهنگی وهنری هدیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان لنده در دهه فجر است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،امین درخشان بیان کرد:کلنگ زنی فرهنگسرای لنده پس از یک دهه بلاتکلیفی بالاخره زده شد و نبود زیر ساخت فرهنگی هنری از خلأ های جدی لنده است که ان شالله در آینده حل خواهدشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بالاخره پس از یک دهه بلاتکلیفی فرهنگسرای لنده که سال به سال دست به دست میشد امروز کلنگ مجتمع فرهنگی هنری یا فرهنگسرای لنده با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد، سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار ، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار لنده و مسولین استانی و شهرستانی کلنگ این پروژه مهم فرهنگی در دهه فجر امسال بر زمین زده شد.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با گرامیداشت هفته دولت گفت: مشی انقلاب اسلامی مشی فرهنگی است و ضرورت دارد بیش از پیش به زیر ساخت های فرهنگی و مسایل فرهنگی و هنری توجه مضاعف کنیم.

وی در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی هنری یا فرهنگسرای شهرستان لنده افزود: این پروژه سال های متعددی است که در حالت بلاتکلیفی با مشکل جدی زمین مواجه بوده که با پیگیری های انجام شده و با یک کار تیمی و مشترک توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،فرماندار شهرستان لنده ، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویر احمد و منابع طبیعی شهرستان لنده و با حمایت جناب آقای مهندس هاشمی معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار این مشکل برطرف و امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه مهم فرهنگی و هنری در لنده هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان لنده علی‌رغم این که دارای ظرفیت های مستعد انسانی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد اما از چند بود زیرساخت فرهنگی و هنری رنج می برد و این که خلع جدی در این شهرستان بوده که امیدواریم با راه اندازی این پروژه مهم فرهنگی و هنری مشکل زیرساختی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برطرف شود.

وی در ادامه از حجت الاسلام موحد نماینده پرتلاش و با ابتکار مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که همواره توجه مضاعفی به توسعه همه جانبه شهرستانهای حوزه انتخابیه به ویژه به زیرساخت‌های عمرانی دارد درخواست کرد برای تامین اعتبار در سال آینده از طرق مختلف دست ما را بگیرد.

درخشان در پایان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و دارای کاربری تخصصی فرهنگی و هنری از جمله سالن سینما سالن آمفی تئاتر،همایش‌ها نگارخانه و برای محل برای نمایشگاه ها سالن تئاتر و پلاتو سالن های آموزش و محل مناسبی برای استقرار و فعالیت اصحاب فرهنگ هنر و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان لنده است که با بهره برداری از آن مشکل زیرساختی اصحاب فرهنگ و هنر در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی همچنین از پیگیری ها و حمایت های جدی با من سیاسی امنیتی استاندار فرماندار شهرستان لنده مدیرکل منابع طبیعی برای اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و همچنین پیگیری‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده و همه مسئولین استانی و شهرستانی در جهت تحقق این پروژه قدردانی ویژه کرد.

در پایان حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:انصافا از روزی که سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دست درخشان سپرده شد در تمامی زمینه ها تحولات بسیار تاثیر گذار و خوبی صورت گرفت که از این مدیر پای کار و پیگیر به سهم خود تقدیر و تشکر میکنم.

منتشر شده در :2023/02/09 - 11:02|شناسه خبر: 81262 191 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه