امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد: خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی باعث آرامش مردم می شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: خدمات بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی باعث امیدواری و آرامش مردم می شود.

به گزارش راه ملت؛ آیت الله سیدنصیر حسینی در دیدار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: خدمات سازمان تامین اجتماعی از کمیت و کیفیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار شده و جمعیت تحت پوشش آن نیز هم چنان رو به افزایش است و این نشان می دهد که مقوله عدالت اجتماعی و تامین اجتماعی از جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی برخوردار است.

وی افزود: در قانون اساسی تاکید فراوانی بر عدالت اجتماعی و توسعه پوشش بیمه ای به همه افراد جامعه شده است و باید روزی برسد که همه جمعیت کشور از پوشش بیمه ای برخوردار باشند و این آرمان انقلاب اسلامی به تحقق بپیوندد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد : بیش از نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که معمولا کارگران و افراد زحمتکش و کم درآمد جامعه به شمار می روند و لذا وظیفه سنگینی بر دوش این سازمان است که باید خدمات مورد نیاز را به این اقشار ارایه کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این دیدار اعلام کرد: ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران هزینه می شود.

دکتر یونس محمودیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز اعلام کرد: خدمات درمان تامین اجتماعی استان هم اکنون علاوه بر مراکز ظرف قرارداد از طریق ۴چهار بیمارستان و پلی کلینیک و درمانگاه تخصصی به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارایه می شود و در دهه فجر امسال شیفت شب پلی کلینیک گچساران نیز راه اندازی می شود

منتشر شده در :2023/02/12 - 06:02|شناسه خبر: 81301 164 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه