امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۵:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشکلات آب شهر سی سخت رفع شد/جزئیات اجرای ۱۶۲ میلیارد پروژه آب

پروژه های آبرسانی به شهر سی سخت و تعدادی از روستاهای شهرستان دنا افتتاح شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا، ۷ پروژه آبرسانی در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان دنا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان دنا افتتاح شد.

امید صالحی در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح ۷ پروژه حیاتی و مهم آبرسانی در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن هستیم با این هدف که مشکلات حوزه آب شامل شکستگی و قطعی آب تا حد قابل قبولی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: بهسازی شبکه آب شهر سی سخت و توسعه شبکه آب روستاهای ده شیخ، چم عربی، کره، گریوه، باگ، بیاره، سمرون و گورگنجو به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: اجرای ۱۲۷۵۰ متر شبکه توزیع و خط انتقال و اجرای ۷۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال بخشی از اقدامات صورت گرفته در این پروژه ها است.

صالحی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها شاهد بهره مندی ۶۵۸۹ نفر از آبرسانی پایدار هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان با تقدیر از استاندار و مجمع نمایندگان استان و همراهی های سازمان مدیریت، بیان کرد: امسال با پیگیری های استاندار و توجه وزیر نیرو به آبرسانی مناسب به ویژه در مناطق محروم تر کشور، شاهد افزایش ۳۲۰ میلیارد تومانی اعتبارات آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی بودیم که قطعاً با تخصیص این منابع اعتباری شاهد مرتفع شدن بسیاری از چالش های آبی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

معاون امور اقتصادی استاندار در این آئین از تلاش های گسترده برای بهبود شرایط آبی در استان خبر داد و گفت: امروز شاهد ابراز رضایت مردم و مسئولان از اجرای پروژه های آب در این منطقه هستیم، وقتی مردم ابراز رضایت می کنند برای ما هم مسرت بخش است.

سید احسان عسکری گفت: بخشی از مشکلات آب در این شهر در شرایطی در ۷۲ ساعت حل شد که قابل تقدیر است و ما هم از طرف مردم تشکر می کنیم.

وی افزود: برای شهر سی سخت تاکید فراوان داریم، اینجا پیشانی گردشگری استان است و باید به خوبی دیده شود.این تاکید بعنوان دستور کار اداری باشد، مشکلات سی سخت باید به خوبی دیده و حل شود.

عسکری افزود: کمترین اشکال در این منطقه قابل قبول نیست چرا که مطالبه مردمی است و شرایط گردشگر پذیری آن هم ایجاب می‌کند تلاش ویژه ای را برای خدمت بهتر شاهد باشیم.

کوروش درخشان زاده نیز در این مراسم از برخی اشکالات جدی حوزه ای در شهرستان دنا و به ویژه شهر سی سخت در گذشته گفت و بیان داشت: یکی از نگرانی هایمان در شروع کار همین بحث آب و شکستگی های مستمر شبکه توزیع بود.

فرماندار دنا بیان کرد: در چند ماهه اخیر شاهد اقدامات خوبی در حوزه آب و به ویژه در زمینه اصلاح و توسعه شبکه های آب در سی سخت و روستاهای مختلف شهرستان دنا بودیم که تا حد قابل قبولی نگرانی های ما در مسأله آب را کاهش داد.

وی بیان کرد: مشکل قطعی و شکستگی های گاه و بی گاه شبکه توزیع آب شهر سی سخت تا حد قابل قبولی حل شده و باید از تلاش های انجام گرفته در این زمینه برای جلب رضایت عمومی تشکر کنم.

منبع خبر: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2023/02/12 - 06:02|شناسه خبر: 81307 154 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه