امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۲:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تداوم خدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در مناطق برفگیر کهگلیویه و بویراحمد/ سردار حکمتیان: تا بازگشایی تمام جاده ها در کنار مردم هستیم

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگلیویه و بویراحمد از تداوم خدمات رسانی این یگان در بحث بازگشایی راه های روستایی مناطق برفگیر استان در نقاط سردسیری خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حکمتیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:با توجه به مسدود شدن جاده های روستایی در پی بارش سنگین برف روزها اخیر، سه دستگاه لودر تیپ ۴۸ فتح کار بازگشایی جاده های روستایی در بخش کبگیان، مورزرد زیلایی و پراشکفت را آغاز کردند و هم اکنون جاده روستاهای های محمد آباد، چم سوخته، جوزار، باوری، سیلارستان، پر اشکفت، چشمه سیبی، امیرآباد دشتروم، بلوط کاران و کُر کُرزار به طور کامل بازگشایی شده اند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت: در منطقه مورزرد زیلایی و روستاهای بخش کبگیان بارش برف به حدی سنگین بوده است که دستگاه ها و ماشین آلات مهندسی تیپ ۴۸ فتح تا یک هفته دیگر نیز در این مناطق حضور دارند و مسیرهای مسدود شده را برف روبی و بازگشایی خواهند کرد.

سردار حکمتیان گفت: تا بازگشایی کامل جاده های برفگیر مناطق روستایی در بویراحمد و سایر نقاط استان در کنار مردم خواهیم بود و هر جایی که احساس نیاز شود به امدادرسانی می پردازیم.

منتشر شده در :2023/02/18 - 07:02|شناسه خبر: 81448 158 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه