امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۰:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور عشایر استان؛ سکونتگاه‌‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد احداث و بهسازی می شوند

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکونتگاه‌های عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد را احداث و بهسازی کنیم تا در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت و آسیب نشوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛ “فضل الله آذرفر” در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با رایزینی های صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان از طریق وزارت نفت برای احداث منابع آبی عشایر در منطقه عشایری “طسوج” شهرستان چرام اختصاص داده شد.

وی اظهارکرد: این پروژه در منطقه طسوج تعریف شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دنبال و پیگیری هستیم و قول های مساعدی گرفته ایم که چنین پروژه هایی را از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در برخی دیگر از مناطق عشایری استان انجام دهیم.

آذرفر تصریح کرد: براساس تفاهم نامه ای که با سازمان عشایر کشور منعقد کردیم سکونتگاههای عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد را احداث و بهسازی کنیم که در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت و آسیب نشوند.

وی ادامه داد: برای عشایر استان دو هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و برآورد شده که قول‌هایی فعلا برای تخصیص ۱۰ درصد این میزان داده شده تا کار شروع شود.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقدام می تواند کمک شایانی به عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با حوادث غیرمترقبه کند.

گفتنی است که جمعیت عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ هزار نفر با ۱۲ هزار خانوار است که معادل ۱۰ درصد جمعیت این استان را تشکیل می دهد.

منتشر شده در :2023/03/04 - 07:03|شناسه خبر: 81890 112 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه