امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۵:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در همایش گفتمان تامین اجتماعی؛ تحول، عدالت و اعتماد اعلام شد: توسعه تامین اجتماعی اعتماد عمومی را تقویت می کند

نشست هم اندیشی «گفتمان تامین اجتماعی؛ تحول، عدالت و اعتماد» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.در این نشست اعلام شد توسعه تامین اجتماعی و موفقیت آن می تواند اعتماد عمومی را تقویت کند.

به گزارش راه ملت؛ نشست هم اندیشی «گفتمان تامین اجتماعی؛ تحول، عدالت و اعتماد» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.در این نشست اعلام شد توسعه تامین اجتماعی و موفقیت آن می تواند اعتماد عمومی را تقویت کند.

     در این نشست دکتر غلامی، عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی یاسوج، گقت: جهان امرور ، جهانی متلاطم و به شدت متغیر است و سازمان های موفق تلاش می کنند از این قافله تغییر عقب نمانند و خود را با آن سازگار کنند.

     وی تغییر و تحول را بحثی مهم و اساسی برای ادامه حیات سازمان ها دانست و افزود: پیش نیاز تغییر، ایجاد بستر و زمینه استقبال کارکنان هر سازمان از آن تغییر است .

     دکتر غلامی سازمان تامین اجتماعی را از جمله سازمان های پیشگام و موفق در تحول ذکر کرد و گفت: استقبال کارکنان سازمان از این تحولات، موفقیت این سازمان را در دستیابی به اهداف مورد نظر خود تسریع می کند.

     وی با اشاره به نقش اعتماد در موفقیت سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتماد، ریسمانی است که می تواند واحدهای مختلف این سازمان را به هم پیوند دهد و انسجام و یکپارچگی را برای تحقق اهداف آن فراهم سازد و در مقابل، بی اعتمادی می تواند زمینه های پیدایی نگرش های منفی را ایجاد کند.

     عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج افزود: توسعه تامین اجتماعی و عملکرد موفق آن، پایه های اعتماد عمومی و در نتیجه پایه های حاکمیت را تقویت می کند.

    مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراتحمد نیز در این نشست، عدالت در بهره مندی از پوشش و مزایای بیمه ای و فراهم کردن زمینه برخورداری اقشار مختلف از این پوشش بیمه ای را از جمله تغییرات و تحولات در سازمان تامین اجتماعی بیان کرد.

     رسول چراغ سحر گفت: سازمان تامین اجتماعی با توجه به تغییر و تحولات، متناسب با آنها شیوه ارایه خدمات خود را بازنگری می کند و در جهت دسترسی آسان تر به این خدمات گام برمی دارد.

     وی غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی را بخش نمونه دیگری از این تحولات بیان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۳ خدمت در این سازمان به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان ارایه می شود.

منتشر شده در :2023/03/04 - 07:03|شناسه خبر: 81900 132 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه